turbotinker"]
[quote="lunatje schreef::) ik vind dit echt een leuke topic

[/quote]
Ja, ik d8 ook dat niemand zou gaan reageren, maar toch wel

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
machogirl schreef:>>> voorbeeld>>> als meerdere paardenmensen al vaak genoeg geprobeerd hebben om een bepaald paard uit de wei te halen en het lukt ze alsmaar niet>>> dan probeer ik het en negen van de tien keer lukt het en komt dat paard WEL naar MIJ maaar niet naar andere mensenegt heel raar. dan denk ik idd wel vaker dat ik misschien wel in een vorig leven een paard was ofzo
![]()
Ilkkah"]
[quote="Kais schreef:We gaan gewoon naar Char en dan weten we 't
Ilkkah schreef:Ja, daar heb je idd gelijk in, maar sommige mensen/dieren hebben hun taak volbracht en gaan naar de eeuwige groene weilanden, dus er bestaan wel doden....
Ilkkah schreef:Mocht ik ooit nog terug mogen komen op aarde, dan zou ik echt heel zeker als paard terug willen komen, maar als mens, neej, want dan zou ik NOG een keer al die rotwoordjes leren die ik nu allemaal al heb geleerd, een paard heeft het gewoon eigenlijk maar makkelijk(sommige).... Ze krijgen eten, worden gepoestst, en waarvoor? een uurtje rijden moeten ze ervoor terug doen, en dan mag je nog zoveel klieren als je wil, want als jij niet wil heeft je mens weinig in te brengen....