Bodyprotector...Sommige mensen :n

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Zippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 16:14

LMsWinnetou schreef:
Ik heb er gister voor het eerst mee gereden in mn springtraining. Jennifer (Zippo op bokt) had er ook één om. Ik ga 'm voortaan altijd om doen.
Een jongen uit onze training zei: ik ga er geen kopen hoor, ik ben nog nooit van Frisco (zn paard) gevallen. Dat vind ik zo'n domme opmerking. Je zal maar een keer ernstig vallen en je hebt je levenlang spijt dat je er geen gekocht hebt.

Jaja, ik kreeg meteen veel meer zelfvertrouwen door de bodyprotector! *LOL* Schijnheilig Hahaha, ik heb echt gelachen om thomas zijn opmerking, wat belachelijk zeg, hij vind dat hij er geen hoeft omdat hij nog nooit is gevallen, als hij een keer valt en goed ook, heeft hij spijt Tong uitsteken

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-03 22:28

Georgette: Jij kent diegene niet!

Ik ben niet de enige in de les die ermee springt, een ander meisje ook, we hebben onszelf al omgedoopt tot de turtles Knipoog

Ik heb er echt totaal geen last van onder het springen, en geeft je idd een veiliger gevoel Haha!
Ach ja het kan me niks schelen wat die mensen zeggen, ik zorg er zo voor dat ik zo veel mogelijk heel kan bllijven, wat hun doen, zoeken ze zelf maar uit Haha!

Van die autogordel ga ik onthouden voor als iemand eens iets naar mijn hoofd slingerd van: dat heb je toch niet nodig Haha!

bedankt voor de reacties

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 22:41

heel goed van je hoor !! idd die dingen bestaan niet voor niets en als jij je er veiliger mee voelt dan moet je het gewoon doen !!

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 09:30

Melissa: Ik heb al een hoop mensen van Hallinckveld leren kennen in de winkel, dus vandaar dat ik het vroeg...

Loena

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 10:43

Idd heel goed van je! Gewoon doen! Veiligheid heeft niets met bang zijn te maken! We weten allemaal wat er kan gebeuren!

Eigenlijk is het heel krom, je hoort de ergste verhalen en ik zelf heb ook niet de braafste paarden.. en toch rijd ik zonder cap (en zonder protector), zelfs nadat ik vorige winter met mijn hoofd op een houten rand viel in de bak.. dan ben ik weer even geschokken en bedenk mij dan weer, goh eigenlijk moet je met cap rijden... Dan ben je weer een paar weken verder en je vergeet weer wat er gebeurd is.. en dan rijd ik weer gewoon zonder cap! Doe nu wel met buitenritten en springen een cap op.
Die protectors zie je nu op wedstrijden steeds vaker (zelfs op een dressuurwedstrijd! Ik vind het echt een goede zaak! Of ik er ooit zelf een aanschaf is een ander verhaal....