Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ragdollcat schreef:Ikzelf zorg zelf voor mijn paard, vind het veels te leuk om hem oud te zien te worden en er zelf voor te zorgen, hij heeft toch altijd mij plezier gegeven.
Ik vind het triest dat er zoveel mensen hun paarden wegdoen omdat ze te oud worden om er voor in de plaats een nieuw jonger paard te laten komen, dat vind ik zo raar.
Diablo schreef:Ragdollcat schreef:Nee, alleen paarden die er recht op hebben.
Klopt, als eigenaar moet je zelf weten, verkopen of eind aan maken als je ze niet meer wilt verzorgen, of zelf verzorgen of kies een pensionstalling dat meer bij je oude paard past als huidige te duur is of wat dan ook.
Dus als een paard particuliere eigenaar heeft dan heeft ie er gewoon geen recht op vind ik, want die heeft een baasje.
Verder ga ik er niet meer op jou in, want je bent net zo egoistisch als TS. Geef de andere paarden die er recht op hebben een kans van pensioen te genieten, dan jouzelf een kans te krijgen om een nieuw paard ervoor in de plaats te laten komen, want een 2e paard erbij te nemen is te duur he.
Heb je het nou tegen mij?
Ragdollcat schreef:Deze Quote van Diablo: Nogmaals, ik ben oprecht benieuwd of je het hier nou tegen mij had? En dan de volgende vraag, waarom ik egoïstisch ben?
Ragdollcat schreef:Maar voor gewoon een paard van particulieren is het anders vind ik, je zorgt er maar zelf voor, je had er zelf voor gekozen een eigen paard te nemen en het wordt ook oud he met de jaren, dat weet je vantevoren, want jouw paard heeft jou, toch? want anders is het niet eerlijk tegenover de paarden die het echt nodig hebben en het dubbel en dwars verdiend heeft, er zijn maar beperkte plaatsen.
Ikzelf zorg zelf voor mijn paard, vind het veels te leuk om hem oud te zien te worden en er zelf voor te zorgen, hij heeft toch altijd mij plezier gegeven.
Ik vind het triest dat er zoveel mensen hun paarden wegdoen omdat ze te oud worden om er voor in de plaats een nieuw jonger paard te laten komen, dat vind ik zo raar.
Darkness85 schreef:Ragdollcat schreef:Maar voor gewoon een paard van particulieren is het anders vind ik, je zorgt er maar zelf voor, je had er zelf voor gekozen een eigen paard te nemen en het wordt ook oud he met de jaren, dat weet je vantevoren, want jouw paard heeft jou, toch? want anders is het niet eerlijk tegenover de paarden die het echt nodig hebben en het dubbel en dwars verdiend heeft, er zijn maar beperkte plaatsen.
Ikzelf zorg zelf voor mijn paard, vind het veels te leuk om hem oud te zien te worden en er zelf voor te zorgen, hij heeft toch altijd mij plezier gegeven.
Ik ben het hier zo volmondig mee eens. Mijn biefstukje is momenteel pas 17. Maar als hij straks echt oud is en alleen nog geschikt is als wandel biefstuk, dan nog gaat hij niet bij mij weg.
Ragdollcat schreef:Hihi dat vind ik niet hoor Diablo, niet iedereen heeft er recht op dat ie een plekkie min of meer opeist in een paardenrusthuis als ie er zelf voor kan zorgen. Maar er zijn genoeg andere oplossingen hoor waarbij jouw paard heel gelukkig is. Mijn paard is het gelukkigste als ik hem verzorg, hij is heel blij met mij als baasje en hij geniet volop van t leven en dat blijft ook zo als hij (ik hoop dat het hem gegeven is dat hij oud mag worden) oud is.