Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat zag ik mezelf toch ècht niet roepen bij het weidehek. Is uiteindelijk Gigi geworden
)
)
Zij had er dan weer helemaal geen moeite mee dat ik zn naam heb veranderd (zag mezelf gewoon geen Peeeeeteeeeer roepen bij t hek
) en op keuringen en shows heet ie ook nog gewoon Peter Pan natuurlijk, denk dat ik die tzt ook aanhoud als wedstrijdnaam. Inmiddels ook een stalnaam bedacht (voor als de tijd daar is) die daar op aansluit dus heel schuldig hoef ik me niet te voelen 
) maar op show/buiten draven aan de hand is t Peter Pan, die met een beetje verbeeldingskracht inderdaad zowat vliegt. Wat ik lees in t boek heeft hij in grote lijnen soortgelijk karakter als Seabiscuit, maar het is ook een Peter Pan die eeuwig een soort kinderlijke humor zal houden
Voor mij heeft ie iig gewoon 2 namen... In de omgang is t Biscuit, op show en alles wat daarmee te maken heeft is t meer Peter Pan. Maar 3 weken piekeren over een naam, na een brainwave gekozen voor Biscuit... En ik noem m eigenlijk altijd gewoon Vriend
verschrikkelijk! Ik heb hem nu Shadow genoemd

) In de wandelgangen ook wel Co of Cootje genoemd.
Mijn paard heet Romy, maar mijn onderbuurmeisje heette ook al zo dus het was héél raar om dan een paard ook Romy te moeten noemen. Bij een van de eerste mieperige stuiterpartijen die ik van haar meekreeg (ongeveer 2 minuten nadat ik haar voor het eerst aan een touwtje vast had, mevrouw zag een kabouter bij het hek van de wei
) verzuchtte ik: "Jemig, tis wel een miep zeg....". Tja, it stuck, sindsdien heet ze Miep
Alleen als ze zich zwaar misdraagt heet ze Romy, en dan weet ze ook meteen dat ze te ver is gegaan. Miep past wel veel beter bij haar, het is echt een gigantische mieperd. Ze luistert naar beide.
Dat was wel leuk toen ze een veulentje was (was 8 maanden toen we haar kochten) maar het paste voor geen meter bij haar, dus we hebben Lotje in Valente veranderd en meestal nomen we haar Lente.
(al is de pony zelf wel een beetje lomp
) En die heeft ze toen Syra (Siera) genoemd.