Paardje gekocht in maart. Toen heb ik haar op een stal gezet waar ik zelf al anderhalf jaar kwam. Helemaal leuk in het begin. Er was een eigenaar die de zorg van haar paard overgedragen had aan de staleigenaar. Ging helemaal prima, tot het beestje hoefbevangen raakte

Tweede stal was een overhaaste beslissing. Er kwamen praktisch alleen maar kinderen. Tegenover de stal van mijn paard stond een grote benzinetank voor de tractoren, het erf was niet afgesloten. Jan en allemaal konden er op, maar mijn paard kon er ook makkelijk af. De bak was onberijdbaar en de uitrijmogelijkheden nihil. Ook het land was erg klein.
Mijn derde stal was hartstikke leuk. Ik ben daar gaan staan met 2 vriendinnen, en met zijn drieen konden we makkelijk alles rond krijgen. We stonden aan een groot park met ruiterpaden, de bak was bijna perfect. De paarden kwamen in de zomer alleen overdag buiten en in de winter nauwelijks, maar ach, als we met zijn drieeen waren kwam dat ook wel goed! Maar die twee vriendinnen konden het helaas nietmeer opbrengen om de paarden iedere dag binnen en/of buiten te zetten en gingen verhuizen. Ik kon in mijn eentje natuurlijk helemaal niets.
En nu, mijn vierde stal (wat klinkt dat erg..) is ideaal, hier blijf ik ook echt minstens 30 jaar staan