Ik heb zelf nog niks aparts meegemaakt, het enige wat ik meemaak is honden terugbrengen naar hun baasjes
Die beestjes vinden het altijd zo gezellig om even mee te lopen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Die beestjes vinden het altijd zo gezellig om even mee te lopen
en het weekeinde daarop zat zij op een paard. Na de (serieuze) les was de mening zo bijgesteld dat 1. het was duidelijk erg moeilijk en vermoeiend en 2. de maker van de opmerking destijds rijdt nu nog en heeft zelfs een eigen paard!
nerina_97 schreef:je hebt inderdaad wel vaker van die rare opmerkingen. of gewoon puur vervelend of iritant!
ik rij op een bonte pony:
"haha, dat lijkt wel een koe!"
of als ik op een shetlander rij:
"wat een grote hond"
Zulke minder leuke mensen blijf je altijd houden, maar het went denk ik ook niet.
''

haha, daar kon ik toen wel om lachen!
Mette schreef:Ohh ik heb dat ook zo vaak gehoord, alleen wist ik toen deze reacties nog niet![]()
![]()
Laatst ging ik naar het bos met mn paard, kom ik langs one happy family (opa/oma/moeder/vader/kids/tante/oom/etc) en vader begint keihard te lachen en zegt: "Ben je bang voor scherpschutters ofzo?" (ik had een bodyprotector aan). Begint opa: "Neee, ze is bang voor jagers". En oom(?) moet zich er ook nog even in mengen en voegt toe: "Neeeeeeeee, bang voor de boswachter!!".
svdijk86 schreef:tijdje terug was het terrasje op stal over.. Zaten daar twee jongens/mannen (25+) zegt er een tegen mij toen ik voorbij stapte met mn paard omdat ik aan het uitstappen was.. ''zooo.. Jij ken lekker ''rijen'' ''
(nee hij zei geen rijden.. Wss ook een utrechter.. Maarre.. Rijen zie ik als een hond die reept.. Hij ziet een vrouw bezig op n andere manier.)
Ik keek hem aan en reageerde heel droog ''bedankt voor het compliment, dat vind mijn vriend ook''
Die andere kwam niet meer bijdie gast die dat zei zat wel met zn mond vol tanden
.