rare opmerkingen naar je hoofd geslingerd krijgen....

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

hafjelinger

Re: rare opmerkingen naar je hoofd geslingerd krijgen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 12:35

Wat een grappige opmerkingen zitten er tussen!
Ik heb zelf nog niks aparts meegemaakt, het enige wat ik meemaak is honden terugbrengen naar hun baasjes :) Die beestjes vinden het altijd zo gezellig om even mee te lopen :+

mijnvlinder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 12:39

Ik heb zojuist nog de klaarkom opmerking naar mijn hoofd geslingerd gekregen. Ik lachte er vriendelijk om en vertelde dat ik het al ruim 15 jaar probeerde, maar dat het ultieme genot mij nog nooit is overkomen op mijn paard. Zo! Dat voelde goed toen meneer even niets wist te zeggen :D

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 15:23

Er staan wel goeie reactie's tussen die ik even moet onhouden :)

Larsje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 20:07

Sommige reacties zijn echt goed, ff onthouden xD

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 20:26

Ohh ik heb dat ook zo vaak gehoord, alleen wist ik toen deze reacties nog niet :') _O-

Laatst ging ik naar het bos met mn paard, kom ik langs one happy family (opa/oma/moeder/vader/kids/tante/oom/etc) en vader begint keihard te lachen en zegt: "Ben je bang voor scherpschutters ofzo?" (ik had een bodyprotector aan). Begint opa: "Neee, ze is bang voor jagers". En oom(?) moet zich er ook nog even in mengen en voegt toe: "Neeeeeeeee, bang voor de boswachter!!".

:')

Cavaletto

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 20:30

Ik zou toch om een nadere uitleg gevraagd hebben....ben benieuwd wat de reactie geweest zou zijn :o

De domste opmerking vind ik; "Paardrijden is geen sport, daar word je toch niet moe van; dat beest doet al het werk"
Ik heb lang geleden iemand uitgedaagd naar aanleiding van die opmerking :D en het weekeinde daarop zat zij op een paard. Na de (serieuze) les was de mening zo bijgesteld dat 1. het was duidelijk erg moeilijk en vermoeiend en 2. de maker van de opmerking destijds rijdt nu nog en heeft zelfs een eigen paard! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 15:44

nerina_97 schreef:
je hebt inderdaad wel vaker van die rare opmerkingen. of gewoon puur vervelend of iritant!
ik rij op een bonte pony:

"haha, dat lijkt wel een koe!"

of als ik op een shetlander rij:

"wat een grote hond"

Zulke minder leuke mensen blijf je altijd houden, maar het went denk ik ook niet.

Ik ben terug gaan zeggen tegen mensen met hondjes ''Kijk [naam]! Klein paardje he :) ''

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 15:54

Tja, allemaal vrij onschuldige opmerkingen, houd ik me nooit mee bezig :)

Heb vernomen dat we hier in de buurt 2 automobilisten hebben die dreigen je paard aan te rijden, is dan weer wat minder grappig.. Maarja, laat ik nou toch nooit hier in de buurt naar buiten gaan.

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 15:58

Jolliegirl schreef:
Over dat klaarkomen hoor ik vaker :')
Was tijdje terug zelfs een topic op bokt!! Waren ook mensen die het toegaven, geniaal... :+

Tsja... je hobby zit tussen je benen zeggen ze dan he :')

Haha ik snap echt niet hoe ze dan in het zadel zitten maar goed :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 16:07

Ik loop /fiets vaak met mijn shet en krijg deze:
Ga er op zitten joh anders word je moe!
He kijk een grote hond!
Mag ik em aaien?
Kijk een wandelende schijtfabriek!
Zijn zn benen afgesleten door al dat lopen?

Qazplm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 16:10

Naar mij hebben ze wel eens geroepen: HEY ANKY!!!! :+ haha, daar kon ik toen wel om lachen! :D

hafjesliefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 16:41

Mette schreef:
Ohh ik heb dat ook zo vaak gehoord, alleen wist ik toen deze reacties nog niet :') _O-

Laatst ging ik naar het bos met mn paard, kom ik langs one happy family (opa/oma/moeder/vader/kids/tante/oom/etc) en vader begint keihard te lachen en zegt: "Ben je bang voor scherpschutters ofzo?" (ik had een bodyprotector aan). Begint opa: "Neee, ze is bang voor jagers". En oom(?) moet zich er ook nog even in mengen en voegt toe: "Neeeeeeeee, bang voor de boswachter!!".

dat heb ik ook al voorgehad! Ik deed vroeger eens een spreekbeurt over paardrijden op school. Had natuurlijk al mijn spullen mee, en na dat lesuur was ik de zak vergeten in het lokaal. Ik liep snel terug en er was al een andere leerkracht: "Ah, dat is van u, is dat een kogelvrije vest?" ik kon echt niet meer _O-

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 16:43

ja die van ts hebben ze tegen mij ook wel is gezegd. uhhh okee??

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 16:43

DDW1190 schreef:
Jolliegirl schreef:
Over dat klaarkomen hoor ik vaker :')
Was tijdje terug zelfs een topic op bokt!! Waren ook mensen die het toegaven, geniaal... :+

Tsja... je hobby zit tussen je benen zeggen ze dan he :')

Haha ik snap echt niet hoe ze dan in het zadel zitten maar goed :o

hahah nee inderdaad.

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 16:45

svdijk86 schreef:
tijdje terug was het terrasje op stal over.. Zaten daar twee jongens/mannen (25+) zegt er een tegen mij toen ik voorbij stapte met mn paard omdat ik aan het uitstappen was.. ''zooo.. Jij ken lekker ''rijen'' ''

(nee hij zei geen rijden.. Wss ook een utrechter.. Maarre.. Rijen zie ik als een hond die reept.. Hij ziet een vrouw bezig op n andere manier.)

Ik keek hem aan en reageerde heel droog ''bedankt voor het compliment, dat vind mijn vriend ook''

Die andere kwam niet meer bij :') die gast die dat zei zat wel met zn mond vol tanden

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 16:58

Ik krijg soms echt hele erge dingen naar mijn hoofd.
Zoals : "heey zo mag je wel op mij rijden". Leuk woordje terug: sorry, rij alleen paarden, geen beesten.

En elke keer weer... "hey kijk een paard"! En na een tijdje kan ik daar ook niet meer leuk op reageren, dus zeg ik altijd "jij hoef niet naar hans anders" :+ .

1 keer was er ook een groep hangjongeren waarvan 1 meisje heel stoer wou doen toen ik met mijn paard langs kwam gewandeld. Die ging helemaal van "heey een paard, en wat stinkt tie bah bah bah vies paardenbeest met een paardenmuil".

Leuke was dat meisje had echt tanden die echt zo naar voren stonden dat ze zelf een paardenbek had. dus misschien raad je het al wat ik terug zij "jah en jij kan er ook voor door met je gebitje". Ag wat ging die af voor die groep jongens :')