Mijn AraboFries..!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 17:50

Hahaha, we zien hier wel weer verschil tussen ruiters "met sokken" en de ruiters "liever zonder sokken"!
Persoonlijk voor mij ook graag blote beentjes, maar verder is het een schitterend dier ja!!! OK dan!

nishrinakn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-03 17:59

Ik heb Romi nog nooit getoiletteerd op die toer.... Zijn oren zijn ook nog pluumpjes, en inderdaad hij heeft dunne sokjes hangen, maar dat gaat er allemaal af over een paar maandjes, hij is nu aan het genieten van zijn haargroei.. hihihi. Haha! Haha!
Romi is inderdaad net een wat stevigere arabier... Hij heeft ook in alles heel veel van t arabierenbloed meegekregen, maar dat vind ik ook zo gaaf... *LOL* *LOL*
En dan nog pikzwart.... OK dan!

Maar een GROOT HOOFD ???? dat heeft hij echt niet hoor.!!!!! geloof mij nou maar, en ik vind het op de foto ook niet zo lijken , maar iedereen kijkt anders natuurlijk... maar goed nogmaals zijn hoofje is gewoon fijn en smal.... hij heeft wel superdikke manen..!!! Pling

rooslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 18:43

Je ziet goed zn friese en arabische kant, teminste op de foto's dan
Maar hijs wel onwijs gaaf en mooi Kwijl:~:~:~

saartje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 19:14

Hij is gewoonweg SUPER mooi!!! Kwijl
je hebt echt een super mooie hengst!!
er mogen zeker meer foto's van hem komen hoor *LOL* helemaal niks op tegen Tong uitsteken
hij lijkt inderdaat wel een pittig paardje Haha!

Zippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 20:45

*kwijlt* Jaloers! Wat een super mooi paardje!!! Haha!