Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nathalie schreef:Het programma begint 6 december weer, dan is die zaterdag eerst Dordrecht, die zaterdag erna is Eindhoven aan de beurt.
Hopelijk kom ik niet met mn auditie op TV.Dan sta ik écht voor l*l...
En ik vorig jaar maar lachen om die mensen die zo slecht zongen! Maar wie weet kunnen ze wel zingen, alleen liet hun stem hun in de steek...
Hopelijk lachen jullie dan ook niet al te veel om mij.(als ik op tv kom iig)
Je zult me vast wel een paar keer voorbij zien komen op TV aangezien we héél veel gefilmt zijn!
djangogirl schreef:ik hoop juist wel dat ze jou uitzendenben je vooral niet zenuwachtig bij die audities om al die stomme camera's die je aanstaren
hoe kunnen we je herkennen?
Nathalie"]
[quote="djangogirl schreef:ik hoop juist wel dat ze jou uitzendenben je vooral niet zenuwachtig bij die audities om al die stomme camera's die je aanstaren
hoe kunnen we je herkennen?
Esme_27 schreef:Jammer zeg.. ik vrees voor mij hetzelfde.. ik las net jouw verhaal en ging al helemaal zitten trillen.. hhmm tril nog steeds...
Heb net voor mijn vader en zijn vriendin gezongen, vond het eerst al doodeng maar opeens ging het goed en was ik helemaal niet bang meer. Maar het slaat wel op mijn stem net als bij jou dus.. zwaar stinkmodder..
Ik heb vroeger wel opgetreden in een paar kroegen en dan dronk ik gewoon een paar biertjes en dan was het over. Kan je daar ook alcohol krijgen? hahahha
Wish me luck en je hoort volgende week wel hoe het ging!