Auditie gedaan bij Idols !!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

nikkiemisty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 20:47

Jij hebt pas lef!!
Haha, tis jammer dat je niet door bent, maar dat je daar hebt durven staan is al zowieso iets aparts!

sharonaollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 20:51

jammer dat je nie door bent gegaan,
maar wel super knap dat je dat durfde OK dan!
ik zou het nie durven hoor Bloos
en nu goed oefenen voor de volgende idols OK dan!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-03 20:52

Het programma begint 6 december weer, dan is die zaterdag eerst Dordrecht, die zaterdag erna is Eindhoven aan de beurt.
Hopelijk kom ik niet met mn auditie op TV. Clown Dan sta ik écht voor l*l...
En ik vorig jaar maar lachen om die mensen die zo slecht zongen! Maar wie weet kunnen ze wel zingen, alleen liet hun stem hun in de steek...
Hopelijk lachen jullie dan ook niet al te veel om mij. Clown (als ik op tv kom iig)
Je zult me vast wel een paar keer voorbij zien komen op TV aangezien we héél veel gefilmt zijn!

djangogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 21:00

ik hoop juist wel dat ze jou uitzenden Haha! ben je vooral niet zenuwachtig bij die audities om al die stomme camera's die je aanstaren Verward hoe kunnen we je herkennen? Tong uitsteken

Kais

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 21:03

Nathalie schreef:
Het programma begint 6 december weer, dan is die zaterdag eerst Dordrecht, die zaterdag erna is Eindhoven aan de beurt.
Hopelijk kom ik niet met mn auditie op TV. Clown Dan sta ik écht voor l*l...
En ik vorig jaar maar lachen om die mensen die zo slecht zongen! Maar wie weet kunnen ze wel zingen, alleen liet hun stem hun in de steek...
Hopelijk lachen jullie dan ook niet al te veel om mij. Clown (als ik op tv kom iig)
Je zult me vast wel een paar keer voorbij zien komen op TV aangezien we héél veel gefilmt zijn!

Ik kan niet wachten op 6 December *LOL*

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-03 21:15

djangogirl schreef:
ik hoop juist wel dat ze jou uitzenden Haha! ben je vooral niet zenuwachtig bij die audities om al die stomme camera's die je aanstaren Verward hoe kunnen we je herkennen? Tong uitsteken

Tss leedvermaak!!! Tong uitsteken Nee echt als ze me uitzenden ga ik huilen. Huilen Huilen Huilen Huilen
Hoe je me kunt herkennen? Tjaa... voor jou een vraag voor mij een weet. Schijnheilig

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 21:46

Jammer dat je niet door bent Nath. maar gewoon aan je zenuwen werken en hopen dat het volgend jaar wel lukt.
k vind het heel knap van je dat je dat durft want ik zou dat echt niet durven hoor.

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 00:11

Jammer zeg.. ik vrees voor mij hetzelfde.. ik las net jouw verhaal en ging al helemaal zitten trillen.. hhmm tril nog steeds...
Heb net voor mijn vader en zijn vriendin gezongen, vond het eerst al doodeng maar opeens ging het goed en was ik helemaal niet bang meer. Maar het slaat wel op mijn stem net als bij jou dus.. zwaar klote..
Ik heb vroeger wel opgetreden in een paar kroegen en dan dronk ik gewoon een paar biertjes en dan was het over. Kan je daar ook alcohol krijgen? hahahha
Wish me luck en je hoort volgende week wel hoe het ging!

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 04:01

Toppie Nath, Lef hoor !
Jammer, volgend jaar beter.

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 07:34

Nathalie"]
[quote="djangogirl schreef:

Tss leedvermaak!!! Tong uitsteken Nee echt als ze me uitzenden ga ik huilen. Huilen Huilen Huilen Huilen
Hoe je me kunt herkennen? Tjaa... voor jou een vraag voor mij een weet. Schijnheilig
[/quote]Is het voor mij dan ook een weet Tong uitsteken of had je je vermomt Tong uitsteken zwart haar enz Schijnheilig

Maar vind het super van je hoor meis Lovers dat je bent gegaan !!!!
Jammeer van je stem dat die oversloeg en trilde enzo maar toch knap dat je durfde OK dan!
you go skapie Tong uitsteken

Aman_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 07:42

jammer..ik hoop dat als je volgend jaar weer medoet het dan beter gaat
Hihi je zong wel een leuk liedje!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 09:11

Ik vind het heel knap hoor, ik had ook dichtgeklapt, ondanks mijn normaal zo'n grote bek Haha!. Volgend jaar ga je ervoor.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-03 18:26

Volgend jaar ga ik dr zeker voor! Knipoog
Ik ga echt me best doen, dit is echt mn droom die wil ik niet opgeven.

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 20:41

Nathalie schreef:
dit is echt mn droom die wil ik niet opgeven.

You go girl!!

Leuk dat je hebt meegedaan, jammer dat je niet door ging. Maar volgende keer beter. Als je het wil kom je er zeker wel!

Wel lef hoor dat je daar gaat staan Haha! Super tof van je! Pling

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 21:46

Ik vind het echt heel dapper, ga je nu een CD opnemen bij die andere site? Lachen. Maar...jij was dat toch met dat zwarte truitje? (wilde gok, nu ga je zeggen: nee ik had een geel truitje en dan weten wij op we moeten letten Haha!).

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 22:15

Jammer zeg dat je niet door bent!!
Gewoon volgend jaar weer proberen en dan ga je vast door Knipoog

Levita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 22:43

Ik heb wel bewondering voor je!! Jeetje, wat knap zeg dat je dit durfde.
Volgend jaar gaat het vast beter OK dan!

oester

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 23:17

Esme_27 schreef:
Jammer zeg.. ik vrees voor mij hetzelfde.. ik las net jouw verhaal en ging al helemaal zitten trillen.. hhmm tril nog steeds...
Heb net voor mijn vader en zijn vriendin gezongen, vond het eerst al doodeng maar opeens ging het goed en was ik helemaal niet bang meer. Maar het slaat wel op mijn stem net als bij jou dus.. zwaar stinkmodder..
Ik heb vroeger wel opgetreden in een paar kroegen en dan dronk ik gewoon een paar biertjes en dan was het over. Kan je daar ook alcohol krijgen? hahahha
Wish me luck en je hoort volgende week wel hoe het ging!

Volgens mij geen alchol, maar wel honingthee. Er stond 'honingthee, daar zing je zuiver mee!' €2,- geloofde ik? Tong uitsteken

Owja en nog heel veel succes! OK dan!

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 10:32

irene schreef:
Goed van je dat je ondanks alle zenuwen toch bent gegaan. Ik had het je niet na gedaan hoor
En dat het niks geworden is, ach, volgend jaar weer een kans Knipoog

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 12:03

ik wil ook zo graag weten of de zelfde jury als vorig jaar er weer zit?

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 12:06

DAt zou het bij mij ook mis gaan hoor, door de zenuwen. Je stem wordt zo onvast daardoor... Toch goed dat je de moed al opgebracht hebt. Gelukkig ben je nog erg jong, tijd zat!

Gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 13:25

leuk dat je meegedaan hebt. ik zou het echt niet durven... en wie weet volgend jaar beter!!!!!! succes!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 13:46

Leuk dat je het geprobeerd hebt, vind het dapper hoor! En esme, succes!

dakhilah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 14:03

hoi,
Nou ik vind je een KANJER *LOL* !!.....dat je er maar ff gaat staan en je best doet .. OK dan! ....petje af!!....zenuwen zijn gewoon funest en erg irritant Ach gut , als het idd lukt met zangles en oefenen dan gewoooooon weer de volgende kans aannemen en het DOEN ... *LOL* ..SUPER !!
gr,sas.

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 18:13

ik vind t echt superknap dat je heb meegedaan hoor.. waren t gewoon de juryleden net als vorig jaar? gelukkig heb je niet van dat beroerde commetaar over je heengehad want vorig jaar heb ik wel eens gehoord dat ik d8 yeah right...

nou volgend jaar beter!