sarabande schreef:Maf verhaal hoor op tv. Uitslag was bekend, gewoon tijdvulling (rechter zijn vrouw rijdt ook paard heb ik vernomen)
Leuke bijverdienste voor Ino en DA.
En maak je geen illussies zon mislukte tuiger gaat, helaas voor de staleigenaar, gewoon naar de slager.
o komop sara! niet iedereen wil alleen maar predikaatrijke paarden om op te rijden! Ik denk dat dit paard gemakkelijk voor 2000 euro te verkopen is, dan hebben de mensen nog geen duur paard. En niet iedereen kan alleen maar op dure sportpaarden rijden.
Maar het was wel een familie die van rottigheid aan elkaar hing. dat ze bepaalde zaken gewoon niet afhandelen. En toen rebecca hulp zocht bij haar vader trok hij OOK zijn handen er van af. hij had kunnen helpen, niet omwille van natasja, maar omwille van rebecca, het paard en de naam van de familie. Het is een mentaliteit die al bij de ouders te vinden is en die uitte zich ook in die ene dochter. En REbecca moet inderdaad maar eens leren dat dingen niet vanzelfsprekend zijn. Geld moet je verdienen, dat komt niet uit zichzelf.
Wat betreft afslanken, ik vond het paard wel wat dik dus dat was op zich niet verkeerd. Als die pensionhouder nou slim was geweest had hij dat paard intussen geleased voor het stalbedrag.