Vrijspringende Shetlander

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sjors

Re: Vrijspringende Shetlander

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 20:25

laten we alsjeblieft nou niet gaan zeuren over die trap of de grondbalk.
TS plaats dit topic omdat ze haar schetlander wilt 'schowen'.
Danku

xDuvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-11 10:22

Sjors493 schreef:
laten we alsjeblieft nou niet gaan zeuren over die trap of de grondbalk.
TS plaats dit topic omdat ze haar schetlander wilt 'schowen'.
Danku

Voila, dat is idd mijn bedoeling :) En sorry maar als ik te horen krijg van iemand dat mijn pony dominant en gevaarlijk is tov mij en dat ik hem moet laten castreren terwijl dat totaal niet het geval is ja dan ga ik mij verdedigend opstellen. Ik had het er nog bij gezet dat ik geen tips hoefde en ja hij heeft 1x gebokt big deal, heeft hij anders nog nooit gedaan. Verder kunnen jullie uit 1 filmpje van nog geen 3minuten heel mijn pony analyseren.

Pienie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 16:00

mooi shet :j

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 17:05

Aaaah wat een leukerd! <3 Haha echt geweldig hoe die met zn hoofdje schud en alles! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 17:12

vind het zo'n onzin dat iedereen zijn of haar pony gaat vergelijken met de pony in het topic (is overigens niet alleen in dit topic zo, is in een hoop topics zo..)

De ene pony is de andere niet.

K heb op een ander forum al heel veel foto's en filmpjes van Duvel gezien en hij doet het met plezier! K twijfel niet aan de manier waarop Duvel getraint wordt, ik vind het écht een leuke shet. Wel met de echte shetlander streken maar wel eentje die werkwillig is.

Over het vrijspringen ga ik niks zeggen, heb er de ballen verstand van. Maar t blijft echt een leuk ponietje! :)

xDuvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-11 19:48

Pienie_ schreef:
mooi shet :j

Dankje ^^

xDuvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-11 19:49

SaBiNa_S schreef:
Aaaah wat een leukerd! <3 Haha echt geweldig hoe die met zn hoofdje schud en alles! :D

Bedankt hoor :D

xDuvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-11 19:50

Anoniem schreef:
vind het zo'n onzin dat iedereen zijn of haar pony gaat vergelijken met de pony in het topic (is overigens niet alleen in dit topic zo, is in een hoop topics zo..)

De ene pony is de andere niet.

K heb op een ander forum al heel veel foto's en filmpjes van Duvel gezien en hij doet het met plezier! K twijfel niet aan de manier waarop Duvel getraint wordt, ik vind het écht een leuke shet. Wel met de echte shetlander streken maar wel eentje die werkwillig is.

Over het vrijspringen ga ik niks zeggen, heb er de ballen verstand van. Maar t blijft echt een leuk ponietje! :)

Dankje :D En idd, uit dit ene filmpje kan je zijn gedrag niet bepalen :)

lynnXtubbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 18:35

Hahah, die springt echt geweldig!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 18:46

Gave shet om te zien zeg, denk dat je met de tips over de grondbalk de volgende keer een wat ontspannender beeld kunt laten zien. Je shet ziet er erg goed uit, mooi op conditie!

Verder vind ik de reactie van aartje zeer netjes, wilde ik even zeggen. Natuurlijk is het niet leuk om ook kritische reacties te krijgen, maar daar leer je van en die zul je in je echte leven ook krijgen. Het is de kunst om er mee te leren omgaan :)