Ik betaal 150 (binnen en buitenbak, longeercirkel, weidegang, binnen en buiten gezet, krachtvoer+hooi+stro erbij in!)
Ben ik blij dat ik in Friesland woon
! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
! 
Ik betaal 270 voor superluxe binnen en buitenbaan, paarden gaan elke ochtend half uur in de molen, dekens worden evt. gewisseld en staan een dagdeel in een privepaddock, trailer, mega kluis en solarium/ warm water included...
Maar ik weet dat dat komt omdat het een privestal is met maar een handje vol pensionklanten.. Bij een stal hier in de buurt met dezelfde eisen betaal je gauw 350 euro, brrr!!!
Alleen ben wel veel geld kwijt aan benzine, 20min heen, 20min terug..
, hebben ook geen agterberg bodems oid).
Op de stallen waar mijn bijrijdpaarden stonden werd er voor vol pension 400 en 420 Euro betaald (wel een binnebak). Maar op de eerste stal was er geen mogelijkheid tot weidegang, alleen twee paddocks (voor zo'n 80 paarden) waarvoor je een half uur in kon tekenen.. Ook niks, alhoewel de stal verder erg leuk en gezellig was hoor
Wilde hem ook zo snel mogelijk verplaatsen omdat hij in deze kudde absoluut niet geaccepteerd wordt en echt onder de gemene bijtwondjes en korsten. Deze groep waar hij dan komt kent hij al, dan werd hij ook wel eens gegrepen maar dit is wel extreem! Hij is wel braver geworden met longeren haha. Dinsdag ga ik dan de laatste spulletjes halen en is hij van mij

)
.