Heb wel een keer stampei gemaakt bij een losrij ring maar ook toen eerst 3 maal rustig gebleven.
Denk dat ze nog de striemen heeft staan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) en ik op het jonge beest. Na een 5 minuten kalmeren transformeerde het paard en dit had toen wel de ogen van de ouders geopend, die vervolgens bij mij zijn gaan lessen. Ik heb dus niet lelijk gedaan, hem hard aangesproken, maar door een voorbeeld te geven toen op dat moment wel wat kunnen betekenen. ElineS schreef:Ja, want die kun je niet zo snel in de krul trekken..maar dan wel zeggen dat die springgefokt is met een air van heb ik jou daar en dan ook mijn Draver en een Fjord op stal afkraken want dat zijn de mindere rassen.

Alsof ze naar me luisteren, het enigste wat je van ze terug krijgt is een grote bek.
Ze denken dat ze heel goed kunnen rijden.
Meisje kreeg een rood hoofd en ging meteen uitstappen. Was toen wel humor.. maar verder probeer ik het gewoon niet te zien als mensen in de bak aan het rijden zijn en meteen het paard in de krul trekken.. daNiielle_ schreef:Het verschil is dat mensen op Bokt in hun topic aangeven of ze tips willen, dus dan geef ik ze ook.
Mensen die ik in het dagelijks leven tegenkom, vragen daar niet om.
Dus zie ik iemand rijden die nog veel moet leren....Tja, daar zeg ik niets van. Vind het zelf ook niet fijn als iemand mij ongevraagt wat zegt, daar heb ik les voor en ben niet voor niets aan het trainen.