Pipo is kwijt..........

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 20:42

Nou moet je je boktnaam veranderen Tong uitsteken
Wat sneu dat hij weg is! Hopelijk gaat het buiten nog wat fijne jaren tegemoet. Leuke namen....uhm....sja...die van mij heten Scramble, Simba en Gremlin.

basje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 23:16

Mijn Piet en Kees zijn beide meerdere keren uit het raam gesprongen en ik heb er alles aan gedaan om ze terug te vinden, midden in de nacht zoeken en als ik een een mauw hoorde met het uitlaten van de hond stond ik weer in de bosjes.
Maar gelukkig zijn altijd weer terug gekomen, nou ja via amivedi en asiel dan.

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 01:04

Bij mijn vroegere verzorgpaarden hadden ze 3 katten, een duur ras... wat was het nou? Russisch Blauw ofzo? Nou, in ieder geval dure katten, in eens waren ze alle3 verdwenen, hoogst waarschijnlijk gejat, ze waren allemaal op dezelfde dag verdwenen namelijk... Misschien is dat met jouw kat gebeurd?

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 08:14

Sprintje"]
[quote="Pipo schreef:
Zwart WItte een laag katte IQ???? Hahahhaha............hoezo?

Nee ben er nog niet uit, zoek meer optie's!

Kinky en Twinkiewinkie is wel heel grappig. Wicked vind ik ook leuk.

Nou dat is vrees ik echt zo, vraag maar aan mensen met zwart witte katten of ze een normale kat hebben... dan krijg je de meest maffe verhalen te horen. Ik had vroeger een zwart witte en die kwam af en toe heel trots binnen want dan had hij ook iets gevangen... een regenworm... of nog komischer een badmintonshuttle met veren Haha! Haha! Haha!

Je lacht je wel kapot, maar verwacht geen stoere kat Schijnheilig

Ik denk dat het net zoiets is dat rooie vaker katers zijn en redelijk dominant, en zo zijn lapjes weer vaker poesjes en vaak ook redelijk fel, en witte weer vaker doof. De kleur van een kat kan al heel veel over het dier vertellen....
[/quote]

dit vind ik een beetje onzin!!
ik heb namelijk ook een zwart/witte en die is toch wel de slimste hier in huis!!! en zeker niet dom....dus of ik heb een heeel speciale kat, OF deze stelling klopt niet.....maar hoe kom je hier eigenlijk bij, vraag ik me nu af!!

mijn kat is ook al een tijdje kwijt...
(zie: [VvdD] ze is al weer 13 dagen weg...snik..snik...HELP )

Cars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 11:12

Volgens mij zit dom/slim niet in de kleur .....
Alhoewel ik een zwart/wit poezekind heb die ook niet vooraan gestaan heeft met het hersens uitdelen..heeft EEN keer een merel gevangen(knap hoor)alleen het was wel jammer dat deze waarschijnlijk al helemaal plat was gereden door auto's en al en "mummi"was Verward
Mijn zwart/witte heet Bibi,zwarte heet Babs,Rode heet ook Pipo....

Sprintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 12:00

Femke_L"]
[quote="Sprintje"][quote="Pipo schreef:
Zwart WItte een laag katte IQ???? Hahahhaha............hoezo?

Nee ben er nog niet uit, zoek meer optie's!

Kinky en Twinkiewinkie is wel heel grappig. Wicked vind ik ook leuk.

Nou dat is vrees ik echt zo, vraag maar aan mensen met zwart witte katten of ze een normale kat hebben... dan krijg je de meest maffe verhalen te horen. Ik had vroeger een zwart witte en die kwam af en toe heel trots binnen want dan had hij ook iets gevangen... een regenworm... of nog komischer een badmintonshuttle met veren Haha! Haha! Haha!

Je lacht je wel kapot, maar verwacht geen stoere kat Schijnheilig

Ik denk dat het net zoiets is dat rooie vaker katers zijn en redelijk dominant, en zo zijn lapjes weer vaker poesjes en vaak ook redelijk fel, en witte weer vaker doof. De kleur van een kat kan al heel veel over het dier vertellen....
[/quote]

dit vind ik een beetje onzin!!
ik heb namelijk ook een zwart/witte en die is toch wel de slimste hier in huis!!! en zeker niet dom....dus of ik heb een heeel speciale kat, OF deze stelling klopt niet.....maar hoe kom je hier eigenlijk bij, vraag ik me nu af!!

mijn kat is ook al een tijdje kwijt...
(zie: [VvdD] ze is al weer 13 dagen weg...snik..snik...HELP )
[/quote]

Sorry hoor als ik mensen met zwart witte katten beledig Rolleyes Rolleyes

Hoe ik erbij kom? Ik ben jaren dierenarts assistente geweest en vroeger bij ons thuis hadden we bijna altijd wel een moederloos kitten aan de fles. Zodoende heb ik een boel zwart-witte katten voorbij zien komen en daar waren er een heleboel best maf van *LOL* , boeie zijn zijn hartstikke lief hoor, maar gewoon wel een beetje maf!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 13:02

Had vroeger een grijze kat die helemaal niet goed wijs was want die dacht dat ie een hond was.... Klopt dat ook met de stelling???
Mijn vorige kat heette trouwens weinig origineel Tarzan omdat ie altijd met touwen aan het klooien was en altijd in de boom zat. (was een gestreepte)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 13:38

Enkele hier vertellen mij Amivedi en het dierenasiel in te schakelen. Daarnaast nachten lang te gaan zoeken. Als je het hele topic even doorleest lees je ook dat dat allang gebeurd is. En daarnaast lees je het verhaal over Pipo...............en hoe hij is!

Net de kleine opgehaald, was even wat vangwerk...........maar het is gelukt!! Zwart wit, met een zwart vlekje op de neus. Ben druk bezig met een naam verzinnen!

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 13:57

he Pipo, leuk, maar waar blijven de foto's

ben heel nieuwsgierig Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 19:52

Ik heb geen digitale camera, dus dat gaat effe een probleem worden.

Maar hij heet Fidel, vond ik wel grappig!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 22:09

Ik hoorde het daarstraks van je aan the phone, vind het wel een geinige naam! Hoe gaat het met Kinky? Kijkt die niet een beetje raar op van dat kleine wezentje wat net is binnenkomen wandelen? Of is ie wel tevreden met een nieuwe "huisgenoot"?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 22:16

Nou ik ga zo even naar huis om te kijken of er niet al teveel bloedspetters op de muren zit. Was na 16.00 uur niet meer thuis geweest namelijk. Kunnen ze samen lekker ruzie schoppen