Maar ik denk dat het vooral ook komt doordat ik zelf die kans heb gehad, ook al was dat het eerste jaar ook maar 1 keer per week een uur privéles op dat paard. Maar dan in ieder geval van een hele goed instructrice. Ik denk dat als ik op die manege had moeten blijven rijden ik al lang al gestopt was met de paarden! Vreselijk vond ik het daar en je leerde er geen bal!
En ben nog nooit een manege tegengekomen waar naar mijn mening volgens de goede principes les gegeven wordt..
En dan in het begin alleen 1 keer per week les van mijn eigen instructrice, dan heb ik eigenlijk wel veel zekerheid dat dat wel goed komt.
Ik ben zelf altijd heel blij geweest met de kans om te kunnen verzorgen en wil anderen die kans ook gunnen. Of er hier in de omgeving iemand te vinden is, is een ander verhaal. Het is moeilijk te bereiken met het openbaar vervoer en het ligt in het buitengebied, dus de vraag is of mensen zonder auto hier willen komen. Voorwaarde zou wel zijn dat hij of zij één keer per week les neemt bij mijn instructrice.
Overigens wel veel geleerd daar (veel zelf doen).