dus ik hou het ook mooi zo! onder een hoedje vind ik het niet zo mooi denk ik maar dan kan ik altijd nog iets bedenken met op een of andere manier met een donut een knotje maken ofzo
dat zien we dan wel weer! Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

dus ik hou het ook mooi zo! onder een hoedje vind ik het niet zo mooi denk ik maar dan kan ik altijd nog iets bedenken met op een of andere manier met een donut een knotje maken ofzo
dat zien we dan wel weer!

.
Eentje die ik ken had het eerst wel kort geknipt, maar nu alweer lang laten groeien. 
Van de 10 stalgenoten zijn er 6 die hun haar echt boven de schouder hebben, 1 die heeft het net over haar schouders en 2 andere stalgenoten en ik hebben heel lang haar (over het midden van de rug). AlexandraM schreef:ik heb zelf lang haar. maar ik ken er genoeg die kort haar hebben... maar tis nu eenmaal zo dat sowieso het meerendeel van vrouwen lang haar heeft.. mijne is ook te lang...althans voor de zomer nukapper komt vrijdag haha
In NL hebben de meeste mensen middenblond haar. Zie wel veel mensen met lichtblond haar op de manege. Zelf ben ik niet meer lichtblond, was het vroeger wel. Maar het heeft meer een bruine ondertint gekregen. Rosa__ schreef:In Nederland heeft volgens mij niemand 'echt' bruin haar. De enige mensen met echt bruin haar die ik ken, hebben allemaal Indisch bloed, dus die zijn dan weer halfbloed. Wat iedereen hier bruin noemt, is eigenlijk gewoon donkerblond. Donkerblond kan ook tot heel donker gaan, ongeveer gelijk aan bruin. Maar het heeft alleen niet diezelfde warmte als bij bruin haar... Maar goed.In NL hebben de meeste mensen middenblond haar. Zie wel veel mensen met lichtblond haar op de manege. Zelf ben ik niet meer lichtblond, was het vroeger wel. Maar het heeft meer een bruine ondertint gekregen.