Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Alle spullen van mijn verzorghaf (en van de andere paarden van de eigenaresse) liggen opgeslagen in een omgebouwde stal (die op slot kan), dus ik kan overal bij..Heb ook (nog) geen eigen spullen voor hem, maar anders zou er vast wel een plekje voor zijn..
Vind het alleen niet zo handig omdat er meer caps liggen die nogal op die van mij lijken
. Hhilde schreef:Mijn spullen liggen ook in de kast van de eigenares!
)

Sonja schreef:Hoe krijg je zo'n oud topic opgegraven?
maar er zijn best veel verzorgers ( ik ben er een van
) die een eigen hoofdstel, deukje, borstels, etc. meenemen en dan wordt het vaak een ander verhaal. Laat ze anders het kastje huren tegen een bepaald bedrag. Dan hou je er zelf iets aan over en kun je eventueel meer kasten kopen als je er plaats voor hebt.
Seltje schreef:Mijn bijrijders brengen gewoon hun eigen cap en laarzen mee, en andere spullen mogen ze thuis houden. Ik wil geen geknoei me eigen hoofdstellen die niet echt goed zijn afgesteld, of zadeldekjes die te klein zijn voor onder mijn dressuurzadel. Ik heb alles wat ze maar nodig zouden kunnen hebben in mijn kast liggen, en daar moeten ze het mee doen.