Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
als we willen kunnen we ook nog een stuk boomgaard erbij halen.xJasmijn schreef:In deze wei komt straks het paard te staan, er staat nu wel gras, dit is een foto van 2 jaar geleden..als we willen kunnen we ook nog een stuk boomgaard erbij halen.
http://img690.imageshack.us/i/20102011009.jpg/
Anoniem schreef:xJasmijn schreef:In deze wei komt straks het paard te staan, er staat nu wel gras, dit is een foto van 2 jaar geleden..als we willen kunnen we ook nog een stuk boomgaard erbij halen.
http://img690.imageshack.us/i/20102011009.jpg/
Als het voor 3 paarden moet zijn zou ik dat wel doen.. het stuk is groot genoeg. Maar je zult wss te weinig gras hebben waardoor je veel hooi moet voeren. En dat is behoorlijk prijzig in de winter (denk aan prijzen tot 7 euro voor een klein pakje). Ook is het aan te raden een flinke schuur of zolder te maken voor hooi. Dan kun je in de zomer al je hooi kopen voor een heel jaar. Dat scheelt aanzienlijk in de kosten. Als de stallen nog gebouwd moeten worden. Is het ook handig om de stallen iets schuin aflopent te maken. En daar stal matten overheen te leggen. Dan heb je aanzienlijk minder zaagsel of vlas nodig. Stro geeft namelijk veel rotzooi en heb je meer om af te voeren aan mest hoop.
Miss_Malfoy schreef:@Shilady: Ik bedoel opknapper in rijtechnische en opvoedkundige zin, mijn belangrijkste eis is idd en gezond paard, ga ook zeker laten keuren.
Heb wel het idee dat de markt beter word, afgelopen winter werden er veel meer gewoon gratis aangeboden. Maar die hoge nood is dan mis iets afgenomen.
Poeh ik weet niet, als ik ga kijken word ik straks echt verliefd, wat moet ik nu met een hengst? (Ja castreren, maar dat zou ik zo'n dillema vinden!)
Een veulen kopen en over 5 jaar als de markt weer oké is en het paard L2 oid is kan volgens mij wel een handige zet zijn.
@Joycebunny: MAAK ME NIET ENTHOUSIAST OVER DAT BEEST!

Damnit. Mensen cure me!
ik was ook gaan kijken, leuk paardje alleen al 15 jaar... maar kon wel geweldig springen sprong met mij erop met gemak 1.30
terwijl het een d-pony was (okee heeft wel z heeft gelopen) maar ik vondt het toch te oud...
kan je gelijk zeggen of het klikt of niet!