ik ben zo bang!! dit zijn geen grapjes meer :(:(

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

enid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 10:27

o ik vind het zo erg
echt van zoiets kan ik zo kwaad worden
echt heel veel sterkte

Pienie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 10:33

holly schreef:
Er wordt hier gezegt,neem meteen een ander e-mailadres(sla niks op in de pc)Profielen niet laten weergeven en je naam en adres vervalsen of niet invullen.
Zorg voor een goede firewall,want daarmee kan je als het goed is IPadressen traceren.
Sla geen passwords op enzo maar leer ze uit je hoofd.
MSN ook niks opslaan,niet automatisch opslaan kiezen.
Neem een ander telefoonnummer en laat ook die nergens registreren.
Mocht je toch nog gebeld worden neem dat dan op.Van mij part van iedereen die belt.Zorg voor nummerweergave.

Wat deze persoon doet is stalken en of de politie wil of niet,hiermee moeten ze iets doen.Stap van mijn part elke dag binnen bij de politie en zeur ze de kop gek.
Hij zegt een bekende te wezen,maar het zegt jou zo niks.Dat wil zeggen dat het dus een of ander persoon is die denkt dat ie leuk is,of het is idd echt een bekende,waar je zo 1.2.3 niet op komt.Ga het eens allemaal na.
Waneer belt deze persoon en wie weet dat jij op dat tijdstip thuis bent.Waneer msnt hij en jij tegelijk en word je eraf gegooid,wie was er op dat moment allemaal in je lijst aanwezig?
Schrijf dit alles op en kijk eens of je ergens een persoon steeds terug ziet komen in het patroon.
Je komt er wel achter joh.En als je erachter bent,laat dan niks merken maar sla eens goed hard terug.

Ik sluit me hier helemaal bij aan. Hoe geweldig internet ook kan zijn, wat dit soort dingen betreft is het een poedersuiker. Zorg dat je dus anoniem wordt/bent op internet én via je mobiele telefoon. Van dit soort dingen wordt ik echt misselijk, geen woorden voor. Ik zou die engerd zeker niet steeds zelf proberen te bellen, probeer eerder van jouw kant alle contact te voorkomen.

Blijf steeds melding maken bij de politie hoor, élke keer weer, en verzamel inderdaad zoveel mogelijk bewijs, stalken wordt helaas niet altijd even serieus genomen, kennerlijk zijn er nog steeds mensen die zich niet realiseren hoe bedreigend zoiets kan zijn!!! Doen hoor!!!

ingeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 10:44

kiek schreef:
Je moet je niet aflaten schepen door de politie hoor !
Ga echt aangifte doen!Niet bellen maar officeel aangifte!
Ik hoop echt dat ze die idioot snel kunnen achterhalen!
HEEL VEEL STERKTE ! Groetjes Kiek

ja, lekker makkelijk, er niets kunnen aan doen! maar laat de politie dan ook maar NIET met rust!!

shiana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 10:48

dat via je msn is niet zo'n punt om daar achter te komen als hij je mailadres heeft en als het een goede bekende is weet hij misschien je wachtwoord , dus ga eens na wie je wachtwoorden en je geheime vraag weten , met een beetje goed gokken kan je ook zo achter iemand zijn wachtwoord komen , als jij eraf gegooid word word je dus ergens anders aangemeld . Dus die persoon weet je wachtwoord , dat kan haast niet anders , dus direct alles veranderen , en heb je toevallig ook msn plus ?
die slaat namelijk je gesprekken op tenzij je dit hebt uitgeschakeld.
heel veel sterkte

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 11:09

Fierolover schreef:
misschien kan j e op internet wel een naam vinden bij een telefoonnr
Jawel, via http://www.ikhebje.nl. Je kunt daar ook op telefoonnummer zoeken.
Maar het heeft niet zoveel zin, als die telefoon inderdaad gejat is. Dan komt de naam van de oorspronkelijke eigenaar boven water en daar heb je niet zoveel aan. Alles wat je kunt doen is eigenlijk al gezegd. Ik zou je provider ook eens flink achter de vodden zitten inderdaad, en de politie ook gekmaken. Laat ze niet wachten tot er weer wat gebeurt! En laat ze zeker die gesprekken via MSN zien, als je die hebt bewaard! Prima bewijsmateriaal. Veel sterkte!

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 11:19

Mijn god hier zou ik inderdaad ook erg bang van worden. Ja de meeste mensen hebben hier al goede tips gegeven. Laat je ouders in ieder geval een beetje moeilijk doen bij de politie want dit is echt te zot voor woorden.

DaiSyJaCcO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-03 11:39

ik heb alles verandert me msn een nieuwe msn hij blijf komen via internet www.mess.be ofsow blijk baar Verdrietig me ouders hebben gebelt naar het politie buro ze zeggen we kennen der niks aan doen we hebben geen bewijs van msn en van je telefoon ik zeg en dat klote nummer dan? toen zeiden ze ken van iedereen zijn ze denken gewoon dat ik gek ben Huilen Huilen Huilen het ken idd een bekende zijn van in de buurt van me pony's ik reed en wandelede altijd met daisy door heel dordrecht langs oma's boodschapjes halen dat vonden daisy en ik werelds mensen helpen Lovers maar nu kan dat niet meer... Huilen Huilen blijkbaar is het niet dezelfde persoon (van msn) die daisy vermoord is ... Verdrietig denk me pa maar ik weet het niet ik weet helemaal niets meer zeke... mensen heel erg bedankt voor al jullie hulp en steun Ach gut ik probeer alles op bokt te zetten ik ga nu een poosje naar me ma en wisselen telefoon nummers om en me ma gaat op mijn msn kijken of het helpt...veel liefs chantal Verdrietig

DaiSyJaCcO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-03 11:42

die gesprekken op msn zijn elke keer me msn naam veranderen offline online its time to kill another horse en nog veel meer namen zo kwam ik elke keer online met die vreselijke namen Verdrietig de politie zeg ken je zelf ook gedaan hebben dat je door gedraait ben ze denken dat ik gek ben Huilen Huilen Huilen Verward ze doen geen eens moeite me pa probeert alles nu bij het buro hopen dat het lukt

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 11:47

Dat is helemaal fraai !! Boos!

Alsof je het zelf doet

ik vind dat je vader en moeder er maar eens flink achteraan moeten zitten , ook al is het een niet echt bedreigend ''geintje'' , jij gaat hieraan kapot.

Bovendien is het niet ''zomaar'' stalken/bedreigen , je pony is vermoord !!
Dat is toch wel even 100 keer ernstiger dan ''gewoon pesten'' .

Dit zijn nu precies de dingen die echt eens aangepakt moeten worden ,
verloedering van de maatschappij ten top !!! Boos!

organisator

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 11:56

niet echt verstandig om hier je stappen die je onderneemt op te zetten
hij kan dit nm ook lezen
een nummer is te achterhalen
een email ook en werken via de MSN ook
je provider moet daar nm wat aan doen
ook je telefoonmaats happij
wel moet je eerst of. aangifte doen
en als je naar het bureau gaat moeten ze dit opnemen.
de telefoonmaatschappij zal je niet het adres geven of de naam
maar zullen wel na een waarschuwing de telefoon afsluiten

verder ook hier niets zeggen want je weet niet wie het is
voorlopig weet hij nu al weer dat je telefoonnr. wisselt
door dordrecht loopt etc.

dus geen aanleiding geven
en goed opletten wat hij doorgeeft zo verklein je de kring van verdachten
nu vergroot je hem

en je vooral niet hier als slachtoffer opstellen want dat is dus de kick die hij ervan krijgt
hij lacht zich misschien wel rot om je berichten
PB anders met mensen hier
dan is het niet zo openbaar
en sla op wat je Pb't
je weet maar nooit

let wel ik vind het wel heel erg hoor
maar verklein de kring
dit is niet verstandig

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 12:12

ik weet dat het nu niks oplost ,maar organisator heeft wel gelijk!
sterkte!

jeanette

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 12:20

Ben het helemaal met de vorige schrijver eens. En laat je niet kisten. Hij is de imbiciel, jij niet. Rug recht en blijven lachen, zodat hij niet in de gaten heeft hoe erg het gebeuren je aangrijpt. Dat is nl waar hij een kick van krijgt. Laat zien dat het geen vat op je heeft, hoe moeilijk dit ook is.

Verder leef ik erg met je mee en vind ik het verschrikkelijk dat er mensen zijn die mens en dier zoiets aan kunnen doen.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 12:37

Haal nou eerst eens je email adres uit je profiel, want met dat email adres en na het lezen van je profiel en dan ook nog een paar berichtjes op bokt stel je jezelf wel heel erg open op...

Mischien ook de moeite waar om even een ander politie buro te bellen. Ik zou dan niet de nadruk op MSN leggen, maar op die telefoontjes. De politie kan nl. in het algemeen niet zoveel aan internet perikelen doen.

En eerlijk gezegd denk ik dat dit het idee is van een "grapje" van een of andere 15 jarige die de betekenis van "grappig" niet echt vat.

ricoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 12:48

Jee meid ik snap dat je heel erg bang bent. Probeer rustig na te blijven denken, hoe moeilijk dat ook is... Heel veel sterkte!!!

dell_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 12:56

Wat voor msn heb je! Als je msn plus hebt kun je het bij kladblok en dan my chatlogs alle gesprekken vinden!

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 13:38

Veel sterkte meissie en blijf zeker niet stilzitten totdat die gek opgeslote zit!!!! Echt heeeeeeeeel veeeeeeeeeeel suc6, dit is schandalig en te ZIEK voor worde....

kimmegie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 13:54

Jeetje wat een vreselijk verhaal zeg.
Ik wens je heel veel sterkte.

Hopelijk is alles snel achter de rug.

XxSwEeTy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 14:14

waarom altijd die dieren die ze zo toetakelen? die mensen zijn ziek! maar ik denk dat degene van die gesprekken enzo niet dezelfde is, alhoewel niks onmogelijk is natuurlijk..... maar iig super veel sterkte!!

Boogiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 14:24

Wat een verhaal!
Ik wordt er zo kwaad van als ik lees hoe achterlijke mensen hier rond lopen.
Mij lijkt het dat dit geen volwassene is, met dat msn gedoe enzo komt op mij echt over als een jongen tot 16 jaar ofzo.
Maar... sommige mensen blijven kinderachtig
En ik snap niet dat je vader kan zeggen dat dit een grapjas is, hallo, het is een moordenaar! Scheve mond
Heel veel sterkte!

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 14:48

Ik vind het raar dat de politie die uitspraken doet, bij mijn weten heb je wel het recht om gehoord te woden zonder een oordeel. Ik zou als ik jou was je ouders maar eens laten vragen naar een hoger iemand, of naar de netwerker uit de buurt.

Daarnaast heeft organisator helemaal gelijk, en als ik jou was zou ik niet eens meer komen op MSN, dat scheelt een hoop ellende. Ik zou wel eea doorgeven aan de moderator of is dat daar niet Verward

Verder moet je proberen die gesprekken te achterhalen en uitprinten, alles opschrijven wat je overkomt en van alle dingen aanifte blijven doen, dat is het enige wat je kan doen. EN misschien de ponies verplaatsen?

Sterkte

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 16:15

Wat een verschrikkelijk verhaal zeg! Huilen Huilen Je moet het echt tegen je ouders en de politie vertellen hoor! Dit kan zo echt niet!

Laten ze die gek die dit heeft gedaan zelf maar afslachten!

shiana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 16:31

Elles"]
[quote="Fierolover schreef:
misschien kan j e op internet wel een naam vinden bij een telefoonnr
Jawel, via http://www.ikhebje.nl. Je kunt daar ook op telefoonnummer zoeken.
quote]

dit is inmiddels www.WES4U.nl

misschien handig

xxPatriciaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 16:49

Wat een verschrikkelijk verhaal zeg! Wat een psychopaat!

Toch blijven proberen de politie over te halen de ernst van de situatie in te zien is volgens mij zowat de enige oplossing, gezien het als eens eerder gebeurd is. Kun je geen schuiladres voor je paardjes regelen?

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 16:58

Dit is echt niet normaal!!!!!! Jemig meis, ik snap dat je harstikke bang wordt van al die dreigementen! Je hebt al zoveel meegemaakt en dan dit! Waarom zijn er van die vreselijke personen in de wereld!! Stoom uit je oren
Ik weet niet wat ik moet zeggen... Ik snap niet dat de politie het niet serieus opneemt en er iets aan doet! Waarom, dit is toch te erg voor woorden!!!!

Meis echt heel veel sterkte! Probeer de politie te overtuigen, je ouders zullen je ook wel steunen. En natuurlijk kun je hier altijd je hart luchten!!
Heel veel sterkte!! Ach gut

hiltomfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 17:17

ow heel erg veel sterkte dit is echt heel scary ik hoop echt dat je er snel achterkomt en sterkte verder he ik zal voor je duimen!!!!!! OK dan!

groetjes claire