Vraagje(s):als je het opnieuw kon doen, zou je dan

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 15:24

Ik zou, ondanks dat het niet altijd even makkelijk is de zelfde keuzes maken. Ik ben heel blij met mijn paarden en met wat zij voor mij doen, dat is mij heel veel waard, ook de finaciele moeilijkheden die je zo af en teo tegen komt, want een vetpot is het niet bij mij!!! Toch zou ik het echt nooit anders hebben gewilt.

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 17:52

Dit is lastig, ik zou in eerste instantie hebben gezegd dat ik van manege had gewisseld toen ik dat van plan was vanwege een conflict met een instructrice, maar ik ben daar toen gebleven omdat ze weg ging toen er een nieuwe eigenaar kwam, toen werd het wel heel veel gezelliger, maar ik heb sindsdien niks meer geleerd op de manege.
Maar als ik daar beter over na denk zou ik dat niet niet doen, want dan was ik nooit met Nynke mee geweest naar deze pony's en niet op deze geweldige stal verzorgd waar ik nog veel meer leer. Dus ik zal niks veranderen Haha!:D

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 18:00

Dit is lastig, ik zou in eerste instantie hebben gezegd dat ik van manege had gewisseld toen ik dat van plan was vanwege een conflict met een instructrice, maar ik ben daar toen gebleven omdat ze weg ging toen er een nieuwe eigenaar kwam, toen werd het wel heel veel gezelliger, maar ik heb sindsdien niks meer geleerd op de manege.
Maar als ik daar beter over na denk zou ik dat niet niet doen, want dan was ik nooit met Nynke mee geweest naar deze pony's en niet op deze geweldige stal verzorgd waar ik nog veel meer leer. Dus ik zal niks veranderen Haha!:D

Tayga

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 22:13

Ik had mijn eerste paard die ik heb gekocht laten keuren. Want nu zit ik met een paard waar ik niets mee kan. (had haar gekocht als veulentje, nu is gebleken na vier jaar dat ze een afwijking aan haar achterbeen heeft) Ook al doe ik haar niet weg omdat ik heel erg gek op haar ben.

Tayga

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 22:14

Maarja nu heb ik wel twee paarden, en ik zou de rest niet willen veranderen Haha!