Het is niet alleen jaloezie, maar ook een soort 'leedvermaak'. Roddelen over anderen doet sommigen beter voelen.
Ik geef toe, ik moet me soms ook bedwingen, maar gemene dingen zeg ik nooit

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anthea schreef:Daphne__ schreef:De stal waar jij (aan de foto op je hyves te zien)staat heeft mijn zus vroeger gewerkt, echt een gezellig boel daar
Op onze stal staan maar 4 paarden, maar het is niet bepaald gezellig te noemen
Onze KWPNer is bont, en de andere KWPNer is donkerbruin... nou natuurlijk is die donkerbruine vééél beter en ons paard moeten we niet scheren want zelfs die bruine is niet geschoren![]()
En toen ons paard zowat van z'n benen getrapt werd door een fries wouden we haar niet meer op die wei hebben en toen waren wij opeens pennykindjes
En wat doe jij nu? Ook roddelen... En zo gaat het maar door.Iedereen doet het hoor
Daphne__ schreef:Roddelen is iemand achter hun rug om zwart maken, en zo doe ik het niet... want ze weten ook hoe wij over hun denken, we zeggen het gewoon tegen diegene
San_ner schreef:Op mijn vorige stal werd ook heel wat af geroddelt. Het stomme was ook nog dat daarbij de grootste roddels van de staleigenaar zelf kwamen. Dat ging vooral over ex-pensionklanten die naar een andere stal waren verhuisd. Allemaal heel negatief over de andere stal en die mensen, maar ondertussen zelf wel slecht bekend staan.
mimeslosydy schreef:ik kom zelf regelmatig op een grote stal waar ook heel veel geroddeld wordt.
de grootste boosdoeners pik je d'r meteen uit, die staan in de gang met hun nieuwe ipone/mobiel die ze van hun pappie hebben gekregen en met veel geluid hun nieuwe kleren te showen.
vervolgens gaan ze in de kantine zittenmijn pony uit zijn stal halen?? waar heb je het over?