Update IngridM

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 09:45

Renske20 schreef:
maar 3 weken ligt ze al plat, dat is toch ook haast niet vol te houden?!ik dacht dat je niet zo lang kan/mag liggen ivm kans op doorliggen?

3 (nu nog 3 te gaan) weken plat liggen is ook helemaal niet goed omdat je idd doorlig plekken krijgt, maarja wat moet ze dan..... ze moet wel blijven liggen, anders kunnen d'r botten schreef groeien en daar heb je dan je hele leven last van!

Gelukkig ligt ze wel op een soort "luchtbed" die pompt zo nu en dan wat lucht erin en laat hem weer op andere plekken leeg lopen.... dit helpt wel iets, maar helaas niet genoeg.

Verder begint nu de verveling echt onwijs toe te slaan!
Dus als mensen nog langs willen gaan.... GRAAG en kaartjes zijn ook nogsteeds van harte welkom!!

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 09:47

Aramat schreef:
Je kan altijd gezellig mee met mn vader als ie gaat mennen!

Hi Hi, dat is een goed idee Tamara.... zal ze vast wel grappig vinden.
Maar zoals je al schreef... laat ze eerst maar eens weer gaan lopen.

Namens Ingrid, bedankt voor het aanbod.

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 10:15

Wat een rotnieuws! Ik duim met jullie mee dat het allemaal toch nog gaat "meevallen"...
Sterkte, Ingrid.

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 11:33

Afbeelding

Ik zal deze even aan Bart sturen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 11:34

super orri!

NoireIdylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 12:00

Poewee.... das een klap! Ik kan me niet voorstellen hoe ik me zou voelen als ik te horen kreeg nooit meer te mogen rijden...

Iig heel veel sterkte nog met je herstel.

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 12:48

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 13:59

Sjee, wat een rot nieuws
Maar misschien komt het toch nog beter goed, dan nu verwacht word, laten we daar allemaal voor duimen.

En ik hoop ook, dat haar bedje en kamer een beetje koel zijn, want 6 weken op bed lijkt me een hel, maar met dit weer. pffff

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 15:18

NIEUWS VAN INGRID..... NAMENS INGRID GESCHREVEN:

Ingrid wil jullie allemaal via deze weg bedanken, ze vind al die reacties en kaarten echt geweldig.

Ze heeft dagelijks veel bezoek van vrienden en familie, daarom toch het verzoek aan de mensen die haar niet persoonlijk kennen het bij kaarten te houden en niet langs te gaan.
Dit is verder niet vervelend bedoeld, maar jullie moeten begrijpen dat ze nogsteeds veel pijn heeft en daarom kan het soms best vermoeiend zijn al dat bezoek en dan wordt het gewoon toch te veel.

Echter de mensen die haar wat beter en persoonlijk kennen en waarmee ze regelmatig contact had zijn alsog van harte welkom.

Nogmaals namens Ingrid heel erg bedankt voor alle lieve reacties.

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 15:26

zoals ik in het kaartenactie topic al zei: das wel heel erg als je zoiets te horen krijgt Scheve mond
heel veel sterkte en beterschap Vriendjes zijn? met dit warme weer op bed liggen is niet niks Ach gut
en ik zat er ook al aan te denken dat je wel bij mn vader mee op de wagen mag als je echt niet meer kan rijden Zij zijn groot en ik is klein!

Mieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 16:06

Wat kun je toch rottig terecht komen bij een val (van een paard of van wat anders...)... Ik hoop dat alles goed heelt en dat ze die tijd in het ziekenhuis een beetje door kan komen. Het lijkt mij verschrikkelijk om met dit mooie weer in je bed te moeten liggen....

Maar ik blijf bij mijn eerdere uitspraak dat ze zich niet de put in moet laten praten door een fysio. Wat Ingrid uiteindelijk wel of niet meer kan doen, blijkt later wel. Eerst moet dit helen, dat is stap 1!

Ik zal haar een kaartje sturen!

Tamara80

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 16:27

Jemig he wat vreselijk!!

Ik heb een paar jaar geleden mijn rug gebroken op meerdere plaatsen en toen is er ook tegen mij gezegt dat ik nooit meer mocht rijden.
Ik zat ook heel dicht tegen een dwarsleasie aan en heb een maand of wat niet kunnen lopen.

Ik heb jaren niet gereden en het af en toe weer eens geprobeerd, waarbij ik keer op keer tot de conclusie moest komen dat het gewoonweg echt niet ging.

Nu na een paar jaar niets met paarden gedaan te hebben en veel geduld rust en therapie kan ik weer rijden. Welliswaar heel rustig aan en niet te veel in 1 keer, maar ik rijd wel weer.

Dus Ingrid geef nog niet alle hoop op hoor meis!! Als jij jezelf de rust en tijd gunt die jouw lichaam nodig heeft, is er misschien ook voor jouw een kans dat je nog kunt rijden!!!
Maar overhaast het niet en ga eerst een lekker beter worden!!

Heel veel sterkte en beterschap!!!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 17:07

Ai nee, wat een rotnieuws... Hopelijk is voor de rest wel nog alles mogelijk van 'normale' activiteiten...
En idd, mennen is ook een leuke optie!

Ptries

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 18:12

Ai wat een rotnieuws zeg, lijkt me echt vreselijk. Zoals veel mensen al aanhaalden kan je gelukkig toch nog een hoop andere dingen doen met paarden, maar kan me wel voorstellen dat dit een harde klap is.

Mizz_mol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 18:16

Ik lees net dit maar ben een tijdje weggeweest dus kan iemand mij het ff uitleggen het klinkt heel ernstig....

DEESenJAMBO

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 18:59

Een vriendin heeft een kennis en dat meisje heeft ook iets soort gelijks mee gemaakt, heel akelelig. Ze zeiden dat ze nooit mee zou kunnen rijden. Ze had iets met haar been, en ze zagen het somber in. Ze had zelf een shetje en toen heeft na dat ze er weer een beetje boven op was heel erg veel gefietst met haar pony ernaast. Haar spieren en gewrichten zijn daardoor helemaal weer verbeterd, waardoor ze nu gewoon weer rijden!!!!!! het is dus niet altijd zo als een arts zowiets afraad. Het kan altijd goed komen! sterkte!