Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
FlairS schreef:Zal ik antwoord geven voor Son:JAAAAAH.Ze doet mee }> Als je starttijden wilt weten gil je maar.Ze gaat het heel zwaar krijgen want 3x raden wie de jury en en zij is toch streng......
Citaat:--------------------------------------------------------------------------------......Citaat:
FlairS schreef:
Zal ik antwoord geven voor Son:JAAAAAH.Ze doet mee Als je starttijden wilt weten gil je maar.Ze gaat het heel zwaar krijgen want 3x raden wie de jury en en zij is toch streng
Spokey schreef:
Dan kan ik gelijk aan de punten zien of ik klaar ben om officieel te
starten
Het zal waarschijnlijk nog wel een jaartje bak rijden worden
Ik rijd haar lekker rustig met een gogue en zowaar begon ze wat te ontspannen.Gisteren is ook het vrouwtje geweest waar ze van geweest is en die vertelde dat ze L heeft gelopen.Ook hebben ze haar vorig jaar ,omdat het paard van een kennis kreupel was,eens voor de wagen beleerd.Binnen een week gingen ze met haar langs de weg en hebben ze na een paar weken een marathon met haar gereden waar ze de 4e tijd behaalden.Ik heb dus een zeer veelzijdig paard gekocht.Morgen ga ik maar eens mijn les met Flair inruilen voor een les met Flo en 's kijken wat mijn instructeur ervan zegt(maar die is niet zo gauw positief
) Barb schreef:Son dat weet ik al jaren hoor![]()
wel foto's maken want ik ben zeer benieuwd!! ben eigenlijk ook benieuwd
wat DJ van haar gaat zeggen
Dat ik blond ben
.