Rot avond! Shamila ernstige wond aan been....:-(

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 20:04

Klinkt voorlopig weer goed!
Maar we duimen nog ff door voor je hoor! Knipoog

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 22:50

heeft het vele duimen toch geholpen!
Maar we blijven doorduimen....dan komt het vast weer goed!!!

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 00:13

Dat klink toch weer een stuk positiever. Nu maar hopen dat de stijgende lijn doorzet, en je straks weer een heel gezond paardje hebt.
Zoals gezegd, we blijven voor je duimen....

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 07:34

Jeetje zeg! Wat erg! Scheve mond
Arm dier, hopelijk komt ze er weer bovenop! Ik ga voor haar duimen.
Veel sterkte! Ach gut

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 08:53

Goh ik lees het net pas........
Wat erg zeg.
Ik zal duimen dat het snel weer goed met haar gaat en dat ze straks weer vrolijk dartelend door het land rent.
Heel veel sterkte en geef haar maar een dikke knuf van mij.

Mizz_mol

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 12:05

Echt heel erg tof voor je... Want met capri komt het waarschijnlijk niet meer goed Zijn huid is aan gegroeid maar haar been blijft dik... Alles geprobeerd gelukkig is de wond bijna weg en kan er langzamerhand weer op gereden worden maar ze is niet meer geschikt voor polo als het zo blijft Huilen jammer voor capri want ze was er dol op (vroeger was ze argentijns renpaard) Ze is dol op lekker galoperen enz... Maar we moeten afwachten. Ik ben erg blij voor je! OK dan!

Irre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 12:44

Sneu voor zo'n beessie zeg. Mijn paard heeft geregeld flinke wonden (Nu heeft ie zijn been weer open bij het spronggewricht) en ik sta er steeds weer van te kijken hoe snel hij geneest. Ik hop dat dat bij jouw beestje ook zo goed gaat.

Mika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-03 09:29

Hier even weer een update over Shamila....

Gisteren hebben we het verband weer gewisseld, maar de wond zag er een stuk minder goed uit, het verband was veel natter en je kon zien dat de hechtingen behoorlijk begonnen te snijden...
Wat hier de precieze reden van is begrijpen we eigenlijk nog niet, maar er komt behoorlijk veel wondvocht uit en het begint te "draden", dus zit tegen etter aan.....
Shamila zelf gaat wel redelijk, het eten blijft een beetje moeilijk, maar gisteren heeft ze even op de volle wei gestaan en toen stond ze wel lekker door te knabbelen, dus daar was ik wel blij mee.
Morgen komt de da weer om het verband te verschonen, dus ik ben heel benieuwd hoe het er dan uitziet. Ze krijgt nog steeds antibiotica gespoten, waarschijnlijk morgen de laatste keer..... Zou er blij van zijn als ze daar mee stoppen, want ze wordt steeds banger voor de spuiten die ze krijgt...

Ik hou jullie nog wel op de hoogte over hoe het er morgen uitziet....

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 10:35

Ik hoop van harte dat je morgen weer wat goed nieuws op kunt schrijven. Je voelt je zo machteloos als je paard er zo bij staat... Gisteravond wilde mijn stalgenootje haar paard uit de stal halen, maar het dier kon helemaal niet lopen. Bleek dat ze linksachter een hele diepe wond op het spronggewricht had, helemaal tot in het gewrichtskapsel. En we weten niet hoe ze die wond opgelopen zou kunnen hebben, want er zit nergens iets scherps en al helemaal niet op die hoogte.

Op zo'n moment word je er weer eens extra met je neus opgedrukt hoe kwetsbaar een paard is. Een ongeluk zit soms letterlijk in een klein hoekje.

Sterkte met je beestje!

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 10:56

Wat jammer dat de wond er nu weer minder goed uitziet. Ik duim voor jullie dat het toch nog allemaal goed komt...
Sterkte.

laurae

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 11:03

Ik duim met iedereen mee

linlovesyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 11:41

jakkie wat eng allemaal!!
ik duim heel hard mee en heel veel sterkte!!

Stephany

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 14:21

Weet je al of je mag beginnen om de wond met groene leem in te gaan smeren?? In mijn berichtje van 5-8 heb ik het daar al over. Er worden echt bij wondjes en zeker ook bij diepe wonden goede resultaten geboekt met het insmeren van leem!! Sterkte met je paardje!!

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 14:29

O jee, ik hoop ook dat je volgende berichtje weer positief nieuws met zich meebrengt.
Sterkte.

Mizz_mol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 16:28

ja inderdaad wij hadden het ook met groene klei ingesmeerd maar dat mag nu nog neit want er zit nog verband om... Ik duim voor je