maar wel even iedere avond langs gaan, mits het weer het toe laat natuurlijk

aandacht en liefde krijgt ze nu in elk geval vol op ! tot de bak weer goed is,
staat ze lekker buiten met der vriendjes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Voordeel van een koudbloed, daar kun je zo opstappen en wegrijden zonder dat ze ontploffen! 8nnemiek schreef:Ik rijd ook wel eens twee maanden niet![]()
Ik heb vanaf Oktober ongeveer al niet meer gereden, maar vorige week in de sneeuw ben ik weer even opgestapt voor een sneeuwritVoordeel van een koudbloed, daar kun je zo opstappen en wegrijden zonder dat ze ontploffen!
Zo lang ze maar gewoon overdag buiten komen en vrij kunnen bewegen.
Ireen_ schreef:8nnemiek schreef:Ik rijd ook wel eens twee maanden niet![]()
Ik heb vanaf Oktober ongeveer al niet meer gereden, maar vorige week in de sneeuw ben ik weer even opgestapt voor een sneeuwritVoordeel van een koudbloed, daar kun je zo opstappen en wegrijden zonder dat ze ontploffen!
Kan met andere paarden ook gerust hoorZo lang ze maar gewoon overdag buiten komen en vrij kunnen bewegen.
Janine1990 schreef:Maar ik voel me wel verantwoordelijk voor de conditie en gezondheid van mijn paard...
Karin schreef:Janine1990 schreef:Maar ik voel me wel verantwoordelijk voor de conditie en gezondheid van mijn paard...
Ik ook. Daarom gaat die van mij ondanks sneeuw, ijs en een druk werkschema van mij lekker elke dag de wei op, van zonsopgang tot zonsondergang, net zoals wanneer hij wél 'normaal' gereden wordt. En weer aan het werk zodra de omstandigheden dat toelaten.