HAHa duitse shabrakmode!!! Lelijk!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

"aukje"

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 19:14

hoe krijgen ze zulke dingen verkocht?:S ik denk idd nie da ze er vele van zullen verkopen..mja das hun probleem;):P

No_Name

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 19:40

heey ik vind het niet echt lelijk als je kijkt wat ze hier in nederland al voor een afschuwelijke dekejes kankopen ik kom zelf regelmatig in het zuiden en oosten van duitsland ik vind dat ze niet achterlopen ze lopen juist voor met de meeste artiekelen je kan daar al dingen kopen die hier in nederland nog niet te koop zijn of die je nog maar bij sommige winkels kan kopen de rijbroeken van cavallo en kentucky en pikeur zin daar vaak z'n 30% goedkoper dan hier in nederland

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 19:55

No_Name leestekens leest heel wat makkelijker.
Maar idd, ik heb eens een paar duitse catalogussen (meervoud??) uit duitsland besteld, en idd eurostar en eskadron is wel wat goedkoper!

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 08:22

Jakkiebah!

Daar vind ik nou echt niets aan... Misschien dat het bij een Barok paard wel mooi zou staan, maar bij mijn KWPN-er hoef ik er echt niet mee aan te komen zetten!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 10:29

ik denk ook dat het meer speciale showsjabrakjes zijn.

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 11:27

Cowgirl schreef:
Dit zijn sjabraks die onder een vaqeuro zadel horen of anders spaan type zadel.

Ik vind ze wel leuk voor een show of als je eens een speciale dag hebt, maar om er nou mee door het bos te rijden .

Dat dacht ik nou ook. Daarvoor vind ik het helemaal geen raar shabrak, maar ik zou er niet zo mee in het "wild" gaan rijden.

Cantaor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 11:42

ECHT SUPER MOOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als ik het gled had dan had ik er allang 1 of 2 van gehad, op cantaor zou dat echt super stoier staan.
Dit zijn gewoon echt zadeldekken voor barokke paarden.

En sorry hoor maar dan vind ik bijvoorbeeld die Looney tunes, of baby roze en blauwe zadeldekken veel lelijker.
Maargoed gelukkig heeft iedereen een eigen smaak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Greetz

Patsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 11:49

Leuk, zo'n gordijn op je paard! Haha! Maarru, ik heb 3.5 jaar in Duitsland gewoond en nog nooit iemand met zo'n ding gezien. Denk inderdaad dat het voor barokpaarden is.

lovebonney

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 13:44

ik zou me echt schamen als ik me paard dit op leg!het spijt me echt voor de mesne die ze wel mooi vinden maar dit vind ik echt heel lelijk!

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 13:56

BWEIRK!

dell_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 21:06

Vies lelijk kakding!

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 21:34

Tjonge jonge wat een uitdrukkingen hier allemaal Maar goed smaken verschillen..................

Regine hier op bokt heeft er 1 gekocht op de Equitana en ik moet zeggen het is omdat ik geen genoeg geld had maar anders................ had ik er ook 1 gekocht. Niet om zomaar mee te rijden maar wel voor de toekomstige pas de deux die Regine en ik samen met onze Lipizzaners willen gaan rijden Bij Capriola staat het shabrak in ieder geval echt heel mooi Regine heeft overigens een blauwe uitvoering en dat staat echt super op een witte Lipizzaner en die van mij komt er ook nog wel Haha!

Stefanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 22:23

sharonaollie"]
[quote="Spirit schreef:
Ik vind hem niet mooi

Bij Hyporama heb ik ook shabracks gezien met zo'n afdruk van een tijgervel en nog een paar andere dieren. Ook een soort spijkerstofshabrack (alleen de buitenkant) met gaten erin Verward

hhaha die heb ik ook gezien in het echt !!!is echt lelijk wie gaat daar nou mee rijden (het is mij menning)
[/quote]

bedoelen jullie deze:
Afbeelding
en deze:
Afbeelding

ik vind ze allemaal walgelijk Frusty
vraag me af hoe veel/weining mensen die dingen kopen.......

Dickie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 22:34

Stefanie schreef:

Meer dan je denkt, anders zouden ze de schappen niet halen denk ik zo Lachen

Stefanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 22:44

Dickie"]
[quote="Stefanie schreef:

Meer dan je denkt, anders zouden ze de schappen niet halen denk ik zo Lachen
[/quote]

dat is zo Knipoog

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 23:00

Ik heb inderdaad dat sjabrak gekocht en ik moet zeggen ik ben er super trots op! Ik heb er nog geen een keer mee gereden want ik vind inderdaad wel dat het bij speciale gelegenheden gebruikt moet worden. Ff leuk een bosritje zie ik met niet maken met zo'n sjabrak. Maar met mijn spaanse hoofdstel ingevlochten manen met klosjes en dat sjabrak zie ik er op en top barok uit met mijn Lipizzaner!
Gelukkig maar dat smaken verschillen, want die sjabrakken met die tijgerprint zoals hierboven zou ik dus nooit kopen! En er komt al helemaal geen roze op me paardje!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 01:58

Stefanie schreef:
bedoelen jullie deze:
Afbeelding
en deze:
Afbeelding

Oe oe oe!!! Voor de liefhebbers, ik heb bij deze printjes nog leuke bijpassende bodywarmers!!!! Echt waar, heb nog een doos vol staan en weet echt niet wat ik ermee moet dus als iemand dit mooi vindt, stuur maar even een pb Haha!

Ontopic, het lijkt wel of het hele gewone dekjes zijn met heel simpel een rand eraan genaaid, zijn die dan zo duur dan?
Ik weet zeker dat ik die heel makkelijk na kan maken, even oefenen, als er in Nederland vraag naar is moet ik dat misschien maar eens naast mijn deken lijn gaan opzetten Haha!

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 03:03

sharonaollie"]
[quote="Spirit schreef:
Ik vind hem niet mooi

Bij Hyporama heb ik ook shabracks gezien met zo'n afdruk van een tijgervel en nog een paar andere dieren. Ook een soort spijkerstofshabrack (alleen de buitenkant) met gaten erin Verward

hhaha die heb ik ook gezien in het echt !!!is echt lelijk wie gaat daar nou mee rijden (het is mij menning)
[/quote]

Dat spijkerstofshabrak waren ze mij ook al aan het 'aansmeren'. Ik heb maar stamelend gezegd dat ik dat net iets te hip vond.

Maar wel bij de tijd! *LOL*

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 03:06

Eej trouwens. Even offtopic.
Zijn paardenspullen in duitsland goedkoper dan hier in Nederland? Of is dat alleen met tanken zo? :S

Patsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 11:03

FF offtopic antwoorden ..... Paardenspullen zijn in Duitsland niet goedkoper dan in NL. Wel is er veel meer aanbod in de Cob-maat (ongeveer alle hoofdstellen zijn ook in cob-maat, hier is dat niet zo vaak). Er zijn ook veel meer ruitersportzaken, en dan vooral in verzendgroothandels. Zelf kocht ik altijd bij Loesdau (www.loesdau.de en catalogus aanvragen) of bij kraemer (daar woonde ik vlakbij www.kraemer-pferdesport.de maar kraemer heeft net als divoza ook een hoop goedkope troep). Of vraag de catalogus van pony-express eens aan (www.pony-express.de die hebben er ook echt mooie spullen tussen zitten en allemaal eigen merk, ik heb een superhoofdstel van hun!)

Nintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 18:02

Voor een speciale gelegenheid op een lippi-achtig paardje staat het denk ik nog best leuk! Maar niet echt iets om dagelijks mee te rijden op je fjord ofzo Schijnheilig

Ja, dat spijkerstof sjabrak heb ik ook gezien bij Horseplaza! Ik zei ook al; ik ga huilen als er zulke gaten in mn sjabrak komen (;)), en daar maken ze ze er zelf in! Tong uitsteken

Die dierenprint sjabrakken vind ik eigenlijk wel grappig. Ik zal ze zelf NOOIT gaan kopen, maar als ik er een krijg of ik win er een ofzo, dan zie ik mezelf er best nog wel mee rijden Tong uitsteken Is hardstikke leuk, als je een keer een onderlinge wedstrijd hebt ofzo! *LOL* Of een verkleed-iets Haha!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 18:16

Ik vind het echt helemaal niets. Echt lelijk.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 20:40

OMG!!!! Wat zijn het??? BARBIEPAARDEN???????? Arme dieren Scheve mond Je zou denken dat ze zich doodschamen........

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 22:38

ach het heeft wel wat.....
Die dieren sjabrakken zijn ook in koeienprint.... die wordt binnenkort toegevoegd aan mijn verzameling OK dan! (ik vind hem erg leuk)
iedereen heeft gelukkig een eigen smaak....
waarom moet iedereen van hetzelfde houden???
Mensen met allemaal dezelfde spullen zijn pas SAAAAAAAI...

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 23:08

haflingertje schreef:
Mensen met allemaal dezelfde spullen zijn pas SAAAAAAAI...

Zoals alle mensen die met zo'n shabrak rijden? Dit vind ik dus fantasieloos en alleen weggelegd voor mensen die echt een KWPNer rijden in de wedstrijdsport..........

Afbeelding

Oja en dan roze op je paard............. nee dank je, als we het dan toch over Barbie paarden en zuurstokken hebben Haha!