Onze hele katten familie heeft/had dat soort namen,
Bram, Rinus, Sjaak maar mijn favoriet is Frits
suffie
Geplaatst: 13-12-10 21:05
Weet iemand nog een leuke naam met een L beginnend voor een Duitse vosmerrie met veel wit?
Kippensoep
Geplaatst: 13-12-10 21:13
elsenfox schreef:
Fiebie schreef:
haha, bedanktt
Onze hele katten familie heeft/had dat soort namen,
Bram, Rinus, Sjaak maar mijn favoriet is Frits
Zo heet mijn zelfgebreide string!! Toen ik leerde breien, begon met 10 steken, eindigde met 53 (snap nogsteeds niet hoe ik dat deed) met zo'n leuk draadje eraan, heb er een string van gemaakt die zelfs de mens met de minst brede heupen op aarde niet aan zou kunnen
Iemand inspiratie voor een wedstrijdnaam voor een friese merrie? Moet wel een betekenis hebben en een beetje chique en stoer. Ze heet op papier Geertje maar dat vind ik niet leuk Hoeft niet perse een friese naam te zijn..
Duijfje
Geplaatst: 13-12-10 22:38
@ suffie Leila.. <> .. Laqua Lola .. <> .. Loesje Liene ..<>.. Lesly Lou ..<>.. Loekie of Loukie Louise ..<>.. Lotte Loekie ..<>.. Linde Loena ..<>.. Lucy Lo Lara Lena @Ladygrioc Gwen ..<>.. Joy (volgens mij iets met vreugede?) Alex ..<>.. Kris Anais ..<>.. Bobby Bo ..<>.. Anouk Lizzy Kayra
ik heb een nu nog 3 jarige stoere ruin van Karandasj x Ultimo. Springgefokt dus maar erg veelzijdig, nu ben ik van plan om vannaf het buitenseizoen 2011 te gaan beginnen met dressuur wedstrijden maar ben later ook van plan om spring en misschien cross te gaan doen. Startkaart aangevraagd naam opgeven, ja nou die hebben we dus nogsteeds niet echt. Stalnaam is Cees, maar dit vind ik niet erg mooi op wedstrijden.
Dus vandaar mijn vraag, stoere/chique namen met een C, vind dubbel ook altijd mooi klinken. Dacht zelf aan Check Me Out maar daar zijn ze het hier thuis niet mee eens, wat vinden jullie btw van die naam?
@ suffie graag gedaan hoop dat je er iets aan had.
@Veef01 Het is een hij? moet het echt Duits zijn? Sjoerd..<>.. Barent (of met een d) Sven ..<>..Boyd (Boy) Storm..<>..Bas Stef..<>..BinkBeer Sircoon..<>..Bojan Sir Romanov..<>..Benno Sep (Sebastiaan)..<>..Bacon Solo..<>..B.I.B (bijzonder intellegent Beest) Stanley..<>.. Barnie Steve..<>.. Big Time Skip..<>.. Bink Stan..<>.. Buster
@Anne51: Cesar Catch Me If You Can Champion d'Amour (engels: Champion of love) Charmeur Colonel Camiel
@Jainy98 James Bont...<>...Yellow Jesse...<>...Yanick Jaapie...<>...Yesterday Joa...<>...Yuri Jaime, jamie Jamaica Janouk (geschenk van god) Jorno Joris Joos Jasper Jazz Joep Jelle Jelger Justus Joshua Jp Met Y zijn niet heel veel namen, anders krijg je Ymke bijvoorbeeld.