Hahaha, nou, hij is gekomen ! (op het nippertje)
De avond van te voren, smste hij: Het wordt morgen echt k*tweer, zullen we maar een andere keer gaan?
En toen zei ik: Ach ja, dat had ik wel verwacht, jullie jongens zijn zo voorspelbaar (maar gewoon voor de grap)
En toen kon hij natuurlijk niet instemmen dus toen moest'ie wel !

Nouja toen het zover was eerst gepoetst, stal uitgemest, aangeveegd opgezadeld en erop.
Eigenlijk de hele tijd lekker gehamerd op het rechtop zitten, naar voren kijken, hakken naar beneden, handen rechtop etc...
Toen hij moest draven durfte hij al niet meer, maar dat moest van mij (A).
Na ongeveer 20 rondjes geprobeerd aan te draven kwam ik hem maar even helpen, en toen, Na een paar passen wou hij niet meer omdat het zo'n pijn deed, en ik maar zeggen dat het een mietje was, hahah, maarja het is een jongen en die moeten zichzelf bewijzen, dus hij nog maar even een poging doen tot draven. Dat lukte niet, dus toen ging ik er eerst maar even op en ik ging even wat actiever rijden en springen. Hij mocht de hindernis steeds opbouwen en was daar niet zo handig in...
Nou, daarna hij er weer op en toen lukte het aandraven beter, maar het netjes blijven zitten zeker niet... En toen was het afgelopen want hij had overal pijn

hahahah.
Filmpjes komen nog !