Ctal schreef:Ik heb je iig al even geholpen qua profielviews![]()
Wat is een mooie kleur voor een bruintje?
wat voor kleur bruin?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anoukie"]
[quote="Renske20 schreef:en eigenlijk ook nog camel bandages want heb een heel mooi camel-zand kleurig BR dekje met een donkerbruin met gouden randje, maar heb er nix bijpassends bij.....
ReBaTi"]
[quote="Anoukie schreef:Pikeur heeft ook een hele mooie zandkleurige rijbroek, zowel in bandplooi als in strak model met kunstlederen zitvlak
Renske20 schreef:sjuimpje je brengt me wel op een idee, Aubergine/donkerpaars dat wordt denk ik ook mijn(Quentin's) nieuwe kleur
blauw grijs&wit heb ik, groen ben ik niet zo'n fan van op de kleur bruin van Quentin, heb nog lichtblauwe bandages nodig, dan is zowel licht als donkerblauw compleet
en dan op jacht naar een nieuwe setje
en eigenlijk ook nog camel bandages want heb een heel mooi camel-zand kleurig BR dekje met een donkerbruin met gouden randje, maar heb er nix bijpassends bij.....
ach het is weer bijna sinterklaasen ik ben ook wel weer een keer jarig, dus dat komt goed!
Samsam"]
[quote="angelke schreef:Ik heb een groen setje en een zwart. Binnenkort ook een donkerbruin, maar heeft er iemand foto's van een donkerbruin setje?
Ik vind trouwens ook geen mooi donkerbruin dekje.
samantha23 schreef:Ja maar je hebt veel tinten blauw, dus dan kies je iets wat niet iedereen heeft? Bruin is dat niks?
imker"]
[quote="Renske20 schreef:sjuimpje je brengt me wel op een idee, Aubergine/donkerpaars dat wordt denk ik ook mijn(Quentin's) nieuwe kleur
blauw grijs&wit heb ik, groen ben ik niet zo'n fan van op de kleur bruin van Quentin, heb nog lichtblauwe bandages nodig, dan is zowel licht als donkerblauw compleet
en dan op jacht naar een nieuwe setje
en eigenlijk ook nog camel bandages want heb een heel mooi camel-zand kleurig BR dekje met een donkerbruin met gouden randje, maar heb er nix bijpassends bij.....
ach het is weer bijna sinterklaasen ik ben ook wel weer een keer jarig, dus dat komt goed!
beautyfull_mickey"]
[quote="Ctal schreef:Ik heb je iig al even geholpen qua profielviews![]()
Wat is een mooie kleur voor een bruintje?