setjes

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

beautyfull_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 13:28

Ctal schreef:
Ik heb je iig al even geholpen qua profielviews Lachen

Wat is een mooie kleur voor een bruintje?

wat voor kleur bruin?

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 13:36

Anoukie"]
[quote="Renske20 schreef:
en eigenlijk ook nog camel bandages want heb een heel mooi camel-zand kleurig BR dekje met een donkerbruin met gouden randje, maar heb er nix bijpassends bij.....

Pikeur heeft ook een hele mooie zandkleurige rijbroek, zowel in bandplooi als in strak model met kunstlederen zitvlak Knipoog. Staat er ook mooi bij *LOL*.

En Sjuim, jouw collectie is gewoon aso. Jouw profiel views ook *LOL* !
[/quote]

ja die heb ik gezien!die past er errug goed bij ja *LOL*

heb laatst een blauw geruite pikeur rijbroek, bandplooi met donkerblauw kunstlederen zitvlak gekocht!past mooi bij zowel mn lichtblauwe als mn donkerblauwe setjes!(en was daarna gelijk arm!)

smiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 16:44

Ik heb maar 1 setje, dat is beige (sjabrak en bandages, bruine rijbroek)

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 17:28

ik heb voor mn dressuurzadel alleen maar bordeax en babyblauw setje Verdrietig. ook nog wit, maar geen witte dr shabrack.
Babyblauw en bordeax, halster, touw, shabrack en bandages. zoek trouwens nog gele bandages Haha!

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 17:30

Anoukie schreef:
Pikeur heeft ook een hele mooie zandkleurige rijbroek, zowel in bandplooi als in strak model met kunstlederen zitvlak

Die heb ik, maar dan in de goedkope HH versie Haha! Cool
Mooie broek die van pikeur!

Tigger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 18:15

Ik heb een d-blauw setje en een rood setje (incl bandages).
d-blauw gaat vaak in combi met een zandkleurige broek, d-blauwe trui en een zelfde kleur zand-body warmer.
Ik heb zwarte peesjes, die passen overal bij. Wordt me iets te gortig als ik di eook nog moet aanpassen Haha!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 18:39

ReBaTi"]
[quote="Anoukie schreef:
Pikeur heeft ook een hele mooie zandkleurige rijbroek, zowel in bandplooi als in strak model met kunstlederen zitvlak

Die heb ik, maar dan in de goedkope HH versie Haha! Cool
Mooie broek die van pikeur!
[/quote]

Ja het materiaal is ook super, prestige micro. Voelt aan als een zachte soort suede, maar is gewoon stof. Echt erg mooi! Was daarna ook arm hoor, maar hij was het me waard !

MariekeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 19:20

Ik heb maar 1 setje, een donkerblauw sjabrak met witte rand, een donkerblauwe rijbroek en dan een lichtblauw shirtje met een witte rand aan de mouwen en aan de hals *LOL*
Ik gebruik nooit bandages dus daar hoef ik me al niet druk over te maken *LOL*

Maar verder heb ik helaas het geld niet om setjes te gaan maken. Kan niet voor elk sjabrakje gelijk een nieuwe rijbroek aanschaffen *LOL* Maar ik vind setjes zelf wel erg leuk, als ik het geld had... Maar dan alleen voor op foto's of op een clinic bijv, als ik gewoon ga trainen maak ik me er niet druk over.

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 20:34

Nou, laat ik ook mn best eens doen en een set tevoorschijn toveren: niet..! Hahahha!
Ff serieus... ik heb gewoon zwarte peesbeschermers en strijklappen, WANT die passen altijd bij het zadel en hoofdstel (niet toch?). Ik heb ook een zwart sjabrak maar geen zwarte rijbroek. Is dat dan een half setje? Verward Ook heb ik een groen sjabrak en groene peesbeschermer, ook geen half setje?
Vandaag had ik echt mn best gedaan, wit sjabrak met een net wit shirtje, en een koperkleurige rijbroek die bij Kore dr vacht pastte! *LOL* Stond heel netjes!
Nee, ik probeer er altijd wel redelijk netjes uit te zien, maar omdat ik meestal vanaf de eerste paar minuten al vies ben, doe ik er niet altijd even veel moeite voor. Hou wel van verzorgd, maar bandages vind ik altijd zo`n gedoe met rollen en schoonhouden! Peesjes zijn zo schoon en opgeruimd.... Al met al trek ik nu zelf de conclusie dat ik GEEN setjesmens ben! maar ik doe wel mn best er fatsoenlijk uit te zien...

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 20:48

Nee dat heb ik niet al hoewel ik wel de zelfde kleur zweep heb, als me rijbroek Haha!
En we wel een bordeaux dekje hebben en een bordeaux onderlegd hoofdstel.

Maar ik gebruik nooit bandages.
Bij de meeste vind ik het echt mooi staan, dekje + bandages.

Bij sommige vind ik het echt vreselijk.
Alleen een dekje+bandages vind ik genoeg.
Rijbroek, vestjes, truitjes vind ik zelf iets te qua kleur

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 21:10

Renske20 schreef:
sjuimpje je brengt me wel op een idee, Aubergine/donkerpaars dat wordt denk ik ook mijn(Quentin's) nieuwe kleur *LOL*
blauw grijs&wit heb ik, groen ben ik niet zo'n fan van op de kleur bruin van Quentin, heb nog lichtblauwe bandages nodig, dan is zowel licht als donkerblauw compleet Haha!

en dan op jacht naar een nieuwe setje

en eigenlijk ook nog camel bandages want heb een heel mooi camel-zand kleurig BR dekje met een donkerbruin met gouden randje, maar heb er nix bijpassends bij.....

ach het is weer bijna sinterklaas Knipoog en ik ben ook wel weer een keer jarig, dus dat komt goed!

Je neemt je setjes toch wel mee naar Ermelo he? Dan ga ik ze mooi eens op de foto zetten Cheese! !!

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 21:11

Samsam"]
[quote="angelke schreef:
Ik heb een groen setje en een zwart. Binnenkort ook een donkerbruin, maar heeft er iemand foto's van een donkerbruin setje?
Ik vind trouwens ook geen mooi donkerbruin dekje Scheve mond.

Ik heb een mooie (vind ik zelf) Zal binnenkort een foto voor je maken!!
[/quote]

Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door fokfanaat op 18-07-03 22:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 21:14

Ik heb 2 setjes maar eigenlijk gebruik ik nooit bandages. De ene is donkergroen en de ander een soort zandkleur ofzo? Alleen de bandages en het shabrak zijn in die kleur hoor, mijn rijbroeken en dergelijk pas ik daar niet op aan.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 21:16

hahahahaaaaaa, heb net een ander op slot zittend topic zitten lezen.....maar helaas ik moet iedereen teleurstellen....ik heb geen setjescentjes............maar ik moet zeggen zou ik wel setjescentjes hebben dan zou ik zeker mijn centjes aan setjes uitgeven Haha! Haha!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 23:07

Ik heb alleen nog maar een bordeaux setje Huilen
Heel donker bordeaux wat wel superluxe staat.

Deze dus, eff 2 foto's en hoop dat het duidelijk is Haha!

Afbeelding
Afbeelding

Ik weet eigenlijk niet wat ik er nog maar op kan leggen.
Iemand leuke nog originele kleuren voor Par in gedachten?

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 23:09

Uhm... blauw? Of geel staat ook wel leuk denk ik.
Dit staat in ieder geval wel leuk!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 23:10

samantha23 schreef:
Uhm... blauw? Of geel staat ook wel leuk denk ik.
Dit staat in ieder geval wel leuk!

Geel en oranje vloeken bij haar, blauw leek me wel wat maar ja..de halve wereld heeft blauw he Haha!

Camel met donkerbruine randjes leek me wel wat....maar die zijn niet overal te krijgen.

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 23:11

Ja maar je hebt veel tinten blauw, dus dan kies je iets wat niet iedereen heeft? Bruin is dat niks?

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 23:13

samantha23 schreef:
Ja maar je hebt veel tinten blauw, dus dan kies je iets wat niet iedereen heeft? Bruin is dat niks?

Ja maar probleem met een aparte kleur blauw is dat ik zo'n zeikerd ben dat ik ook precies dezelfde kleur beenbescherming om wil...

Ik ga verder in mijn speurtocht naar buirn, die op de vorige pagina vondt ik ook wel mooi.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 23:19

imker"]
[quote="Renske20 schreef:
sjuimpje je brengt me wel op een idee, Aubergine/donkerpaars dat wordt denk ik ook mijn(Quentin's) nieuwe kleur *LOL*
blauw grijs&wit heb ik, groen ben ik niet zo'n fan van op de kleur bruin van Quentin, heb nog lichtblauwe bandages nodig, dan is zowel licht als donkerblauw compleet Haha!

en dan op jacht naar een nieuwe setje

ach het is weer bijna sinterklaas Knipoog en ik ben ook wel weer een keer jarig, dus dat komt goed!

Je neemt je setjes toch wel mee naar Ermelo he? Dan ga ik ze mooi eens op de foto zetten Cheese! !!
[/quote]haha ja ik zorg iig nog voor lichtblauwe bandages Haha!

dan heb ik een wit setje, grijs setje, donkerblauw setje en lichtblauw setje(met meerdere licht&donderblauwe dekjes Knipoog )

en we hebben maar 5 dagen haha is maar goed dat we meer dan 1x per dag rijden Knipoog al heb ik voor mn vzh zadel maar 1 dekje, een donkerblauwe!(mag mn vzh zadel in merel's auto leggen, of staan de auto's zooo ver weg bij de stallen dat dat niet te doen is?)

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 16:51

Komt me bekend voor Knipoog Ik ben ook echt zo'n setjes mens!
Roze is de grootste verslaving.. Bloos (Arm Barbiepaard Haha! ) Ik heb nu zelfs al een roze halster en touw Tong uitsteken
Maar veder heb ik ook nog setjes met Bonkerblauw, Lichtblauw, Groen, Bruin, Zwart, en natuurlijk Roze *LOL*
En natuurlijk ook peesbeschermers.. Ook al een grote verslaving Knipoog
Ik heb witte, Zwarte met bont, Leren met bont, groene, 2 paar bruine.. en ik wil ook nog lichtblauwe.. Schijnheilig
Hoezo koopverslaafd *LOL*

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 19:25

beautyfull_mickey"]
[quote="Ctal schreef:
Ik heb je iig al even geholpen qua profielviews Lachen

Wat is een mooie kleur voor een bruintje?

wat voor kleur bruin?
[/quote]

in de winter donker en in de zomer licht Lachen

mn ene heeft 2 witte achterbenen, kolletje en sneb
andere geen aftekeningen ( mini stipje op zn neus Lachen )
Dat maakt denk ik ook niet veel uit.

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 19:30

Ik heb 1 setje! Komt ook omdat ik bijna nooitbandages gebruik dus is het setje al snel niet meer compleet'.
Ik heb dusknalrooie bandages en een zwart shabrak waar Apollon op staat geborduurd met knalrood gare.
Maar die bandages gebruik ik bijna nooit. (te lam om ze om te doen)

Little_Sun

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 20:08

Ik heb ook setjes, maar da's meer toevallig.
Ik heb een bordeaux-setje: Shabrak, rijbroek, evt. trui (maar dan is het wel iets té veel van 't goede Knipoog, Kiefferhoofdstel met bordeaux onderlegd, bordeaux verwerkt in de springteugels
Verder een groen en blauw setje, allebei bestaande uit een shabrak + rijbroek.

VeraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 20:20

Ik heb een heel aantal setjes:
Licht blauw(zadeldekje, strijklappen, peesbeschermers, halster, touw)
Bordeaux
donker groen
rood
wit
paars

nu zoek ik alleen nog een caramelkleurig setje.