Ook kledinghoezen om je rijjasje netjes in op te bergen voor 1,99

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Essie73 schreef:Ik ben opzoek naar effen gekleurde goedkope halsters (met klip aan zijkant, geen schuifje) Weet iemand iets?
Essie73 schreef:Ik ben opzoek naar effen gekleurde goedkope halsters (met klip aan zijkant, geen schuifje) Weet iemand iets?
Rianne12 schreef:Essie73 schreef:Ik ben opzoek naar effen gekleurde goedkope halsters (met klip aan zijkant, geen schuifje) Weet iemand iets?
http://www.pourcheval.nl/product_info.p ... ddba4d8736
Misschien is het wat??
lemon71 schreef:Ik ben gek op koopjes en ... ben op zoek naar een rijbroek maat 44-46 liefst met lederen zit en liefst merk harry's horse weet iemand iets ? ? ?
Essie73 schreef:Deed net boodschappen bij de Plus markt en daar hadden ze van die windjacks liggen (paars, blauw, zwart en rood) voor 9,95. Meteen 1 aan geschaft voor op stal. Hele handige jacks!
Priscilla__ schreef:Essie73 schreef:Deed net boodschappen bij de Plus markt en daar hadden ze van die windjacks liggen (paars, blauw, zwart en rood) voor 9,95. Meteen 1 aan geschaft voor op stal. Hele handige jacks!
Wij hebben wel een plus in de buurt maar krijgen daar bijna nooit folders van en ik kan ze ook niet op het internet vinden wel raar dan..