Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vivana schreef:Binnen hoeveel tijd is de levering na bestelling?
En komt er nog BTW oid bij als je je besteeling gemaakt hebt?
ik ben geinteresseerd in hooi en vlas en stro en misschien is het voor de winter iets om het veulen en de andere 2 pony's op snijmais te zetten als extratje....
Alane schreef:vivana schreef:Binnen hoeveel tijd is de levering na bestelling?
En komt er nog BTW oid bij als je je besteeling gemaakt hebt?
ik ben geinteresseerd in hooi en vlas en stro en misschien is het voor de winter iets om het veulen en de andere 2 pony's op snijmais te zetten als extratje....
Ik heb vrijdag besteld en betaald en binnen notiem bericht dat ze as woensdag komen bezorgen.
de prijs op de site betaald, zonder meer kosten als BTW of vervoerskosten.
hooi kost omgerekend 90 euro per 1000 kg. en dat is volgens een topic op Nieuws hier op bokt een lage prijs. Ben benieuwd naar de kwaliteit van het hooi.
En heb gevraagd hoeveel liter cq kilo de balen stro en vlas zijn.
inowa schreef:zeg,de snijmais,hoe word die geleverd?
in grote pakken denk ik?
en wat zijn daar de kosten van?
Rachelleke schreef:De balen die ik heb zijn gewoon kleine pakjes ca 15kg in plastic.
Ik kan natuurlijk niet voor jullie spreken maar ik kreeg meteen na de betaling een telefoontje met een afspraak voor de levering.
even voor hij er was heeft de vervoerder nog gebeld om te melden dat hij er aan kwam.
Sassieja schreef:Rachelleke schreef:De balen die ik heb zijn gewoon kleine pakjes ca 15kg in plastic.
Ik kan natuurlijk niet voor jullie spreken maar ik kreeg meteen na de betaling een telefoontje met een afspraak voor de levering.
even voor hij er was heeft de vervoerder nog gebeld om te melden dat hij er aan kwam.
Zijn dat de vlasbalen?
inowa schreef:even een vraagje
op de site staat als je voor 25 euro of meer besteld dat er dan geen verzendkosten zijn...geld dat ook voor het bezorgen aan huis?
lijkt mij van wel toch?