Jura schreef:
Je vergeet er alleen bij te vertellen hoe het écht ging, wat er aan vooraf ging zeg maar! }>
Ach.... omdat ik per ongeluk een druppeltje water op jullie had gemorst??
Citaat:
Oja, je vergeet er nog eentje: die keer dat Razin nog een veulentje was en ik met Jur in de bak ging rijden terwijl zij in een box moest blijven om te leren zonder haar mams te kunnen. Dat jij toen ging kijken en dat ze midden in je gezicht sprong waar je nu nog een litteken van hebt!
Maar toen heeft niemand gelachen...toch??
Ja, dat was helemaal erg.
Kleine Razin was voor het eerst alleen en ik hoorde al een hoop herrie uit de stal komen. Ga ik kijken, zie ik alleen een paar voorbeentjes uit de tralies komen. Razin was op haar achterbeentjes gaan staan en had haar voorbeentjes door de tralies boven het schot gestoken en zat klem.
Ik schrok mij dood en dacht nog "oh oh, dat gaat hartstikke fout".
Heb ik haar voorzichtig losgemaakt en wilde ik voor de veiligheid het traliehekje open zetten zodat ze daar niet meer met haar beentjes doorheen kon.
Dacht die kleine dat ze over het benedenschot kon springen
alleen... ik stond daar nog voor.
Slaat ze met haar hoef (tijdens de sprong) midden in m'n gezicht!!
Echt een gat dwars door m'n bovenlip!!! Dat deed pas echt zeer!!!!
Bloeden als een rund natuurlijk en een ieder kwam al met theedoeken aanhollen om het bloeden te stelpen.
Zegt die staleigenaresse "Kunnen jullie geen oude lappen pakken want dit vind ik zonde van m'n theedoeken".
Stom wijf!!!!
Laatst bijgewerkt door Eyes op 10-07-03 12:29, in het totaal 1 keer bewerkt