Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
[/quote]
Vjestagirl schreef:Gewoon buiten op de wei. Ik vind het altijd nogal aanstelleritis als mensen hun paard binnen halen.
roxiie schreef:Op stal, ik vind het nogal dom om je paard buiten te laten staan
Grobegni schreef:Ik vind het nog dommer om paarden die niet gewend zijn op stal te staan, op stal te zetten voor een onweersbuitje. Mijn paard staat al zijn hele leven buiten in weer en wind. Op stal zonder zijn maatjes en in onweer zou hij pas echt gaan flippen. Op de wei eet hij rustig door.

roxiie schreef:n dat alle paarden niet op stal kunnen staan
Ik zet niet voor niks een smiley achter m'n tekst.
Iedereen moet doen waar hij/zij en zijn/haar paard zich het prettigste bij voelt. Voor de een is dat op stal voor de ander is dat buiten.
Het is jou keuze ( en die van een aantal anderen hier) om je paard buiten te laten staan, dan hebben mensen die daar anders over denken niet meteen last van "aanstelleritis".
Het is mijn keuze ( en die van een aantal anderen hier) om ze op stal te zetten, en daarom zijn de keuzes die andere mensen maken niet meteen dom.
Dát is wat ik er mee wil zeggen
.
Zomermaanden. kehdra schreef:Jij zegt dat het dom is om je paard buiten te laten staan, ik zeg zeker niet dat het dom is om ze binnen te zetten.
Degene die dus een vreemde opmerking maakte ben jij in dit geval...
Vandaar dat je rare reacties kreeg..
Maar bedankt voor de verduidelijking
Want anders stel jij wel dat de gene die ze binnen zet last zou hebben van "aanstelleritis" 
Want volgens mij stel ik nergens dat iemand een vreemde reactie/opmerking naar mij maakt? Maar ik zal je tekst wel verkeerd opvattenCitaat:Degene die dus een vreemde opmerking maakte ben jij in dit geval...
: [FZ] Maak Bokt mooier, doe mee! 
, het is warm en het regent lauw water, lekker schoon worden zonder het koud te krijgen en geen vliegen.