) gedaan en dat was ook erg leuk. Toen ik zelf nog op ponykamp ging vond ik waterspellen ook altijd leuk, appelhappen en waterballonnen trefbal en watergevecht e.d. met warm weer. Wat ik verschrikkelijk vond : ''gewoon'' trefbal of andere balspellen, in zo'n bloedhete binnenbak... En dan ook nog mee moeten doen. Nee dank je. Verplicht mee doen met de bonte avond vond ik ook niet leuk, want ik hou er niet zo van om op het podium te staan. Maar er waren altijd wel héle leuke acts op de bonte avond zoals Oma's Vliegtuig ! Dan zet je een paar stoelen in een rij achter elkaar, de voorste is de piloot (oma) en dan nog een paar passagiers zeg maar, leuk verkleed, en dan nog een paar uit het publiek. Die zet je geblinddoekt op de stoel en dan moeten ze gaan staan, en oma moet dan aanwijzingen geven (links, rechts, etc.) en dan plotseling doe je net alsof het vliegtuig neerstort en moet iedereen gaan zitten, en dan leg je vlak daarvoor bij de geblinddoekte mensen een natte spons op de stoel. Altijd een succes ! (voor het publiek iig...)
Mij leek zwemmen met de paarden altijd erg leuk, en bosritten vond ik ook altijd hartstikke leuk.

was echt vreselijk, heel zwaar werk en heel vies. Ik heb wel meegedaan maar vond het belachelijk dat wij dat moesten doen. Maar goed er klopte wel meer niet aan dat ponykamp.