is met sporen rijden zielig op een paard van 23 ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

VD_NH

Re: is met sporen rijden zielig op een paard van 23 ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 06:52

Falstaff lijkt veel op ramon... alleen die is wat ouder, -.- 30 xD en die heeft vorig jaar carrousel nog mee gelopen (met sporen) en rijd vandaag de dag nog steedts met sporen hij kan ook alles nog maar is niet altijd voorwaart en om meteen te slaan vind ik ook niet alles... dus naar mijn mening is het totaal niet zielig als je maar niet bij elkestap aan spoort end de "door-vraag-tactiek" gebruikt:
je vraagt aan je broertje: "mag ik de hagelslag even?" hij geeft je de hagelslag en dan blijf jij maar door vragen"mag ik de hagelslag, mag ik de hagelslag??" dan denkt hij ook van oké laat maar irritand mens.....

CCEC

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 19:00

als je er maar niet echt mee loopt te prikken in zn buik todat hij wondjes krijgt. Maar gewoon als je het goed gebruikt kan het makkelijk! :D

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 19:25

Mitchall schreef:
Ik rijd m'n pony, die 5 juni 23 wordt, ook met sporen! :j
Dan luistert hij veel beter naar mijn beenhulpen, dus ik zie het probleem er niet van :)

The same here :) alleen de mijne is bijna 24 :=
Ook door de manier waarop ze vroeger werd bereden, luistert ze niet goed naar m'n beenhulpen..

@TS
Ik vind het ook niet echt zielig hoor.. zolang je weet waarvoor en hoe je ze gebruikt ;)