Banjer's aura is gelezen.. het verslag

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 11:07

lis schreef:
8)7

hahah, nou ja, als jij er wat aan hebt is het fijn.
Maar ik hecht hier totaal geen waarde aan. De vragen zijn zo gesteld, dat zij precies weet welk antwoord jij verwacht.

Hier ben ik het mee eens. Het klinkt mij allemaal erg zweverig in de oren, en die antwoorden had ik ook wel kunnen bedenken.

Xsara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 13:10

Echt leuk hoor voor je dat je nu meer te weten bent gekomen.
Ook dat het je een heleboel geholpen heeft.

Zelf ben ik met m'n paard ook een keer bij Anton Korf geweest, weet ook alles precies hoor.

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 13:37

Tindra"]
[quote="joyce B schreef:
Goh, lijkt me ook wel wat om op die manier vragen aan mijn pony te kunnen stellen en daar antwoord op te krijgen... Ben ook wel benieuwd hoe mijn pony zich voelt en wat hij van mij vind Knipoog
Kun je pb-en hoeveel het kost als ze bij je langs komt?

Om even in Vera's plaats te antwoorden Knipoog.
Op de site die Vera net noemde (www.ozzy.nl) staat wat meer info + de prijs.
[/quote]

Maar daar stond niet wat het kost als ze bij je langs komt. Alleen als je daar komt... Dus daar zou ik graag antwoord op krijgen Schijnheilig Knipoog

Mariekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 14:11

Hey mensjes,
Ik vind het echt een onwijs vreemde zaak. Ik heb nog niet echt een mening(in ieder geval nog geen vaste), maar het is in mijn ogen erg onwaarschijnlijk dat een paard echt zulke dingen 'vertelt.' Dit klinkt denk ik heel negatief, maar als je er goed over nadenkt is dat ook niet zo gek. Het lijkt me echt onwijs vet als het echt waar is, maar voor mij geldt: eerst zien en dan geloven. Schijnheilig

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 14:15

MirageGidran"]
[quote="SmithsGirl schreef:
ik merkte vandaag een verandering met rijden... iets wat Banjer nooit deed, maar wat Loeky wel had verteld.... Lachen

Ik denk er inderdaad wat aan te hebben gehad... er was iig iets "anders" aan Banjer... kan toeval zijn... maar gezien wat Loeky zei weet ik niet of het toeval is.....

PLACEBO- effect..............
[/quote]

Dat mensen er zelf niet in geloven en dat vertellen vind ik prima, ieder zijn eigen mening. Maar deze opmerking Mirage vind ik overbodig en denigrerend.

Ik geloof wel zeker dat er meer is tussen hemel en (p)aarde. Wat precies verdiep ik me niet in, maar wanneer jij het idee hebt dat Banjer en jij er baat bij hebben en je daardoor gesteund voelen, vind ik dat geweldig.
Beter dit dan dat je je onvrede en onbegrip uit d.mv geweld of martelwerktuigen

Succes!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-03 14:21

Joyce B: Ik betaalde 57 euro, 7 euro voorrijkosten en de benzinekosten.... Lachen

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 15:21

Maar deze opmerking Mirage vind ik overbodig en denigrerend.
[/quote]

Wat is daar nou voor denigrerends aan.. Verward .......pffffffffffff
Het is bewezen dat het placebo effect bestaat en bovendien; als iets "werkt" door het placebo effect is dat toch ook goed dan ???

is toch hetzelfde als mensen medicijnen DENKEN te slikken en ze voelen zich daardoor stukken beter, nou fantastisch toch ?????!!!!!!!!!!!!!!!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-03 15:23

dames... willen we het wel gezellig houden in mijn topic... iedereen heeft een eigen (andere) mening.... Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 16:48

Ik geloof dat er zeker meer is tussen hemel en aarde.
Ik geloof ook zeker dat mensen weten wat er met een paard gebeurt kan zijn.

Maar ik geloof niet dat een paard echt antwoord op vragen
ook haar antwoorden zijn veels te makkelijk, die kan iedereen wel bedenken.

Nee, haar zou ik niet laten komen, terwijl voor anderen de deur open staat Lachen

FaithLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 17:22

he waar denkl je dat dit vandaan komt?? hoe dat kan?? ik weet het.. jij diep in je hart ook??satanisme ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 17:24

FaithLover schreef:
he waar denkl je dat dit vandaan komt?? hoe dat kan?? ik weet het.. jij diep in je hart ook??satanisme ?

?? Verward Verward

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-03 18:32

FaithLover schreef:

ehm... Verward Verward Verward

Rainie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 18:34

Nou ik geloof wel dat het heel goed mogenlijk is hoor! Sommige mensen hebben nou eenmaal een 6e zintuig. Of je het gelooft is je eigen zaak, maar ik geloof het zeker wel. Ik ken ook iemand die aura's kan lezen, en mensen zelfs beter kan maken door middel van foto's. Ze heeft ooit een ring van mij geleend, om zo mijn karakter te lezen, en het klopte gewoon ook, en dat was voordat ik haar kende.
Sommige mensen zijn te nuchter om dit te geloven, maar ik vind het wel iets goeds, dat er zoiets bestaat!

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 19:16

Ik vind het heel bijzonder dat je nu weet wat je paard denkt. Ik geloof wel in dat soort dingen *LOL*

wabisabi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 19:22

wel leuk joh! *LOL*
Alleen jammer dat je erachter kwam dat hij dus waarschijnlijk geslagen is Scheve mond
Ik vind dat dus heel knap. Ik zou het misschien ook wel doen als ik een eigen paard/pony zou hebben

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 18:06

SmithsGirl schreef:
Is Banjer vroeger geslagen?
Hierop blokkeerde Banjer... ze wou er niet over praten. "Dat houdt waarschijnlijk in, dat het wel is gebeurd" zei Loeky... het komt vaker voor dat dieren minder leuke ervaringen proberen te verdringen en het er niet meer over willen hebben....

Het zou in ieder geval wel haar reactie t.o.v de zweep (en sporen) verklaren... en ik kan nu beter begrijpen waarom ze enigszins kopschuw is (op die vraag antwoordde Banjer "Ik wil mijn hoofd in vrijheid kunnen bewegen")

Ik weet niet wat ik van zoiets moet geloven, geloof lang niet alles.
Maar even over deze vraag. Mijn pony reageert ook verschrikkelijk op de zweep, terwijl hij er nooit zomaar mee is geslagen of gedaan. Ook mijn pony was kopschuw. En ik ken in principe zijn hele geschiedenis. Eerst met moeder in de wei, en toen met een met een ander hengstveulen en vanaf een jaarling met mijn jaarlinghengst.
Maar ik hoop toch dat het voor jullie nuttig is geweest.

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 19:02

Rainie schreef:
Nou ik geloof wel dat het heel goed mogenlijk is hoor! Sommige mensen hebben nou eenmaal een 6e zintuig. Of je het gelooft is je eigen zaak, maar ik geloof het zeker wel. Ik ken ook iemand die aura's kan lezen, en mensen zelfs beter kan maken door middel van foto's. Ze heeft ooit een ring van mij geleend, om zo mijn karakter te lezen, en het klopte gewoon ook, en dat was voordat ik haar kende.
Sommige mensen zijn te nuchter om dit te geloven, maar ik vind het wel iets goeds, dat er zoiets bestaat!

ik ook! je kunt niet alles met toeval verklaren, dan zou er zoveel toevalligs zijn, dat geloof IK dan weer niet. Natuurlijk zijn er mensen met een 6e zintuig. Ik ken ook zo iemand en die is te jong om dat te verzinnen (klein kind dus) Die is daar echt helemaal door in de stress geraakt, die dacht dat ie gestoord was enzo. Mijn oom en tante doen ook vanalles met alternatieve dingen enzo en ik moet zeggen dat het met m'n oom echt een heel stuk beter gaat, daar kan niemand omheen! Die is al een hele tijd zo opgeknapt dat ie veel meer kan!

Er moet gewoon meer zijn, zulke dingen kan iemand anders die je paard niet kent echt niet weten hoor! Ik vind het achterlijk dat mensen die nooit iets daarvan hebben gehoord of zo maar gelijk zeggen dat het niet waar is. Van iets wat niet bewezen is kun je niet zeggen dat het niet waar is, daarvoor zijn er te veel mensen die zeker weten dat het wel bestaat.

HeleennAnton

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 19:19

Ik vind het geweldig dat je zoiets met je paard heb gedaan en ik geloof er ook ik dat bepaalde mensen, indianen enzo, kunnen communiceren met paarden, maar ik geloof niet dat een paard zo (hoe zeg je dat) met "woorden" kan terug praten.
Maar soms hoor je van die verhalen zoals nu.... dat is dan toch wel heel appart.
Tja ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, het klink een beetje zweverig...

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 19:21

HeleennAnton schreef:
Ik vind het geweldig dat je zoiets met je paard heb gedaan en ik geloof er ook ik dat bepaalde mensen, indianen enzo, kunnen communiceren met paarden, maar ik geloof niet dat een paard zo (hoe zeg je dat) met "woorden" kan terug praten.
Maar soms hoor je van die verhalen zoals nu.... dat is dan toch wel heel appart.
Tja ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, het klink een beetje zweverig...

dat met die 'woorden' is wel een beetje raar, maar het kan toch dat diegene dat vertaalt. Die voelt zoiets dan of ziet of hoort (kweenie hoe je dat moet zeggen) dat in haar hooft. Lijkt mij tenminste

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 19:27

Ik geloof hier ook totaal niet in. De antwoorden liggen zo vreselijk voor de hand. als het gratis zou zijn zou ik haar graag een keer uitnodigen, en dan ook vragen stellen van: is hij mishandeld geweest? Ben benieuwd wat ze dan zegt, ik gok zo dat ze ja zegt. Maar dat is hij zeker niet, hij kwam recht uit de opfok. Tenzij je die schop die hij van mij wel eens onder zijn kont krijgt mishandelen noemt;-) Nee, dit lijkt me een duidelijke vorm van geldklopperij! En zoals iemand hier al zei gaan dit soort mensen niet af op paarden mensen, maar mensen met paarden.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 19:34

Snap niet zo goed waar de term Satanisme vandaan komt. Misschien eens het internet afsnuffelen en lezen wat dit inhoudt? Alvorens een bericht hierover te plaatsen?? Sorry dat het zo bot overkomt maar met Satanisme spot je niet.

Leuk topic zo he. Op een enkel incident na. Het is leuk te lezen dat mensen zo verschillend kunnen zijn. Dat moet je ook respecteren hoe moeilijk dat soms ook is.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-03 20:59

maak je niet druk Fasel... dat doe ik ook niet... Haha!

Ik merk zelf een verandering aan Banjer... of dat nou toeval is, of een placebo-effect zoals het eerder genoemd is.... dat weet ik niet...

En als het een placebo-effect is, dan is het schijnbaar toch niet voor niks geweest want de verandering is er... Haha!:P

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 21:10

Men kan het noemen zoals men het noemen wil maar als jij verandering merkt dan is er iets gebeurd. Kan het schelen wat die naam is? Wat Anton met Maaraak deed is ook wetenschappelijk niet te verklaren maar voorlopig heb ik een supergelukkig en meer ontspannen paard lopen. En dat hoef ik niet te verklaren. Ben verschrikkelijk dankbaar dat hij eindelijk eens wat 'rust' gevonden heeft.