Rainie schreef:Nou ik geloof wel dat het heel goed mogenlijk is hoor! Sommige mensen hebben nou eenmaal een 6e zintuig. Of je het gelooft is je eigen zaak, maar ik geloof het zeker wel. Ik ken ook iemand die aura's kan lezen, en mensen zelfs beter kan maken door middel van foto's. Ze heeft ooit een ring van mij geleend, om zo mijn karakter te lezen, en het klopte gewoon ook, en dat was voordat ik haar kende.
Sommige mensen zijn te nuchter om dit te geloven, maar ik vind het wel iets goeds, dat er zoiets bestaat!
ik ook! je kunt niet alles met toeval verklaren, dan zou er zoveel toevalligs zijn, dat geloof IK dan weer niet. Natuurlijk zijn er mensen met een 6e zintuig. Ik ken ook zo iemand en die is te jong om dat te verzinnen (klein kind dus) Die is daar echt helemaal door in de stress geraakt, die dacht dat ie gestoord was enzo. Mijn oom en tante doen ook vanalles met alternatieve dingen enzo en ik moet zeggen dat het met m'n oom echt een heel stuk beter gaat, daar kan niemand omheen! Die is al een hele tijd zo opgeknapt dat ie veel meer kan!
Er moet gewoon meer zijn, zulke dingen kan iemand anders die je paard niet kent echt niet weten hoor! Ik vind het achterlijk dat mensen die nooit iets daarvan hebben gehoord of zo maar gelijk zeggen dat het niet waar is. Van iets wat niet bewezen is kun je niet zeggen dat het niet waar is, daarvoor zijn er te veel mensen die zeker weten dat het wel bestaat.