Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
eentje van 19 nog inrijden kan goed gaan, maar kan ook zeer slecht aflopen. naomi_mickey schreef:Waarom begint iedereen meteen; ze is nog maar 11, laat haar in haar waarde. Doe dat dan ook en reageer niet, mensen die wat jonger zijn kunnen heus wel wat in te brengen hebben, en weten zelf ook heel veel.
ontopic;; Je kan altijd proberen om het ezeltje te kunnen berijden het is gewoon hetzelfde als bij paarden.. Dus ook hij kan overal van schrikken, en zomaar wegschieten en andere rare dingen doen. Zolang je maar de goede kennis en weet hebt, dan kan je al heel ver komen ! Maar denk er wel aan, hij is al 19 jaar, en heeft zoiets nooit eerder gedaan dus er zitten best veel risico;s aan.
Veel plezier & succes met je ezeltje !
lovehannah schreef:Hij is al 19, beetje zinloos, bovendien een paard rijdt 300238724 x zo fijn, dus hou het maar bij paarden.
? Of laat je het?
net als bij een shet
ezelGEK schreef:hoi, was een tijdje niet meer op bokt omdat ik op kamp was.
mensen hier begrijpen er niks van wat ik bedoel, mijn ezel vind heel erg leuk als ik er op zit hij staat er
gewoon voor klaar, en ik bedoel ook niet het echte inrijden maar het beginnen wandelen enz. en hoe inrijden zonder bak
die tips bedoel ik. jullie lijken wel boos
!! hem suf te gaan berijden!ezelGEK schreef:eindelijk een leuke reactie![]()
ik heb veel foto's maar ik weet niet hoe ik ze op mijn profiel moet zetten.
ik ben niet van plan zo als de meeste mensen hier denken!! hem suf te gaan berijden!
het leek me gewoon leuk om een rondje te leren stappen acheruit lopen enz. gewoon heel rustig aan doen
dan kan toch geen kwaad?
roybrit schreef:ja tuurlijk kan dat! als jij denkt dat je ezeltje dat kan moet je dat gewoon doen:D zoals heir boven een beetje stappen enz moet kunnen,
beetje jammer van al deze negatieve reacties! nog nooit elzels in Afrika gezien zeker?