Orgasme tijdens het rijden..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:38

Er zijn amazones die ook met de kont wat verder naar achteren gedrukt zitten laatmaar zeggen en dus iets op de voorkant zitten :)

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:39

Sonja schreef:
Angelita schreef:
Dames: klaar komen, seks en mastruberen doen we allemaal, daar hoeft niet zo preuts over worden gedaan. En dat dat dan blijkbaar ook tijdens het paardrijden kan gebeuren: so what?

Nou, als vrouw maar ook als ruiter en instructrice vraag ik me eerlijk gezegd toch af HOE de topicstartster dan in hemelsnaam op d'r paard heeft gezeten. (of hoe ze gebouwd is :? ) De gemiddelde vrouw komt toch klaar dmv stimuleren van de clitoris, en daar zit je niet op :?

Dat bedoel ik dus ;) Ik snap het echt niet hoor.

Eva_Arno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:39

Sonja schreef:
Angelita schreef:
Dames: klaar komen, seks en mastruberen doen we allemaal, daar hoeft niet zo preuts over worden gedaan. En dat dat dan blijkbaar ook tijdens het paardrijden kan gebeuren: so what?

Nou, als vrouw maar ook als ruiter en instructrice vraag ik me eerlijk gezegd toch af HOE de topicstartster dan in hemelsnaam op d'r paard heeft gezeten. (of hoe ze gebouwd is :? ) De gemiddelde vrouw komt toch klaar dmv stimuleren van de clitoris, en daar zit je niet op :?

Klopt, maar ook door het stimuleren van je bekkenbodemspieren. Weet niet hoe het seksleven is van de TS, maar als ze dit geoefend heeft vind ik t niet zo gek dat dit op haar paard ook gebeurd..

Vanilla02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:44

nou sommige vrouwen komen snel en makkelijk klaar, en ik denk dat de ts zo'n vrouw is.
maar ik blijf t raar vinden. klaarkomen op je paard..
Laatst bijgewerkt door Vanilla02 op 05-06-10 20:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:45

Je kan vaginaal en clitoraal klaarkomen. Wellicht komt het door dit verschil dat het Ts. lukte.

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:46

Ik vind het stoer dat je dit durft neer te zetten, wellicht gebeurt het meer mensen die het niet durven te zeggen/ schrijven. Mij is het nog nooit gebeurt, maar ik men vaker dan dat ik rij.

Vanilla02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:47

Bramasole schreef:
Je kan vaginaal en clitoraal klaarkomen. Wellicht komt het door dit verschil dat het Ts. lukte.

vaginaal klaarkomen.. niet iedere vrouw kan dat toch? dus alleen vrouwen die dat wel kunnen, komen misschien klaar op een paard?

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:48

Ijsvogel schreef:
hahaha ik wist wel dat ik ook deze antwoorden zou krijgen.
Tja, misschien zat ik een beetje raar op het bontje ik weet het ook niet.
Toch is dit geen grapje. Ik rij al paard vanaf mijn 9de en heel vaak zadelloos en nog nooit gebeurd. Alleen kan ik me nu voor het eerst helemaal los laten en dan krijg je dit. Lekker dan... heb ik weer.

En dan krijg je vragen:

"Waarom heb je dat bondje op je zadel? "

" Oh gewoon.... O:) Vind ik mooi en fijn zitten! O:) _O- "

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:48

doerakje schreef:
Ik wacht op een mannelijke reactie in dit topic :O

De gemiddelde vent die dit leest heeft geen hand meer vrij om te typen ben ik bang.

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:49

Aladinnetje: niet alle mannen kunnen het bij een vrouw en sommige vrouwen lukt het sowieso niet.
Laatst bijgewerkt door Bramasole op 05-06-10 20:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Vanilla02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:49

Sonja schreef:
doerakje schreef:

De gemiddelde vent die dit leest heeft geen hand meer vrij om te typen ben ik bang.

hahahaha die is wel goed! _O-

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:50

Ik denk op zich dat het best wel kan, zeker als je een wat breder paard hebt en je wat wijder uit zit, zal ik maar zeggen... En als je zonder zadel aan het rijden bent schuif je natuurlijk wel wat meer heen en weer dan wanneer je in een zadel zit..
Vind het heel stoer van je TS, dat je dit topic hebt geplaatst!

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:50

nog nooit meegemaakt..
ik zeg altijd broodje aap!

Sanny_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:51

Sonja schreef:
doerakje schreef:

Ohhhhhh......das ranzig!!! Maar goed, ik verwacht toch ook wel een reactie van een man! Ben benieuwd!

xDefinetly

haha leuk topic dit _O-
nee ik heb het ook nooit meegemaakt, maar het lijkt me moeilijk.

was er iemand die er wat van merkte?

Giolli
Zeg maar Ber!

Heeeeel erg stoer TS dat je het plaatst... :j
Ik weet het eigenlijk ook niet... Ben benieuwd op welke manier je hebt gezeten? :D

Sonja: _O- HAHAHAHAHA! :=

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:55

Nou het zal vast wel bij meerdere vrouwen gebeuren, anders zou dit niet de eerste vraag zijn die ene man je stelt als je zegt dat je paardrijdt. Heb is mij nog nooit overkomen, maar wel handig TS, zijn mannen écht nergens meer voor nodig..

Ik vind het trouwens wel keistoer dat je dit op bokt zet.. :))

uudje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:56

Niet om het een of ander, maar ik moet toch zeggen dat ik het onwijs stoer vind dat TS dit durft te plaatsen, petje af.
Ook vind ik dat er door sommige mensen wel kinderachtig op gereageerd word hoor.
Ze zit hier toch wel mee en het enige wat jullie doen is domme opmerkingen plaatsen, waarvan er misschien wel mensen bij zitten die het ook mee gemaakt hebben maar hun mond niet durven los te doen.
Ik denk dat je je rug te hol hebt waardoor je je bekken niet kantelt en dus ook niet goed op je zitbeenknobbels zit, let daar maar eens op en misschien heb je er dan ook geen last meer van, kan me voorstellen dat je het vervelend vind.
En voor ik stomme reacties krijg, nee heb het niet mee gemaakt.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:56

ts, knap dat je dit durft te plaatsen, er zijn veel mensen die dit niet zouden durven, zelf heb ik hier nog nooit last van gehad..

sommige reacties hier vind ik wel erg raar overkomen..

Sonja _O-

intel_1x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:57

niet meegemaakt, maar ik denk dat de meeste mensen ook rijden met zadel. als je zonder zadel op je paard zit, kan je "doos" wel degelijk contact maken met je paard (mn als je beetje holle rug hebt) ook vooral op de wat bredere paarden, daar hoef je echt niet een rare zit of houding voor te hebben. sommige mensen hebben nu eenmaal sneller orgasme dan de ander. ik vind het niets om je voor te schamen en vind het moedig van je dat je het hier op bokt plaatst. orgasme heeft niet altijd met seks te maken, er zijn vrouwen die orgasme krijgen tijdens bevalling. dat geeft wel aan dat het vaker op vreemde momenten kan gebeuren, waar je geen controle over hebt.

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 21:04

Sonja schreef:
Angelita schreef:

Zoals ik het daar heb geschreven staat het er alsof ik het doodnormaal vind, tuurlijk is het wel apart (anders zouden alle amazones een nat zadel hebben..) maar vind het niet iets waar uitlacherig over gedaan moet worden. Dat was m'n punt, kwam er alleen niet zo duidelijk uit. :+

Waarschijnlijk zat ze dan inderdaad op haar doos of ze heeft een paard met een hoge schoft. Dat is het enigste wat ik ervan kan maken... Maar dat kan ze waarschijnlijk het beste zelf toelichten. :D

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 21:07

Waarschijnlijk ben je gewoon heel gevoelig daaronder, de ene vrouw heeft gewoon minder nodig om klaar te komen dan de andere.. Lady Gaga hoeft naar eigen zeggen maar aan seks te denken :=

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 21:14

Nou TS, het kan nooit een hele vervelende ervaring geweest zijn. :P Ik geloof best dat dit echt kan, je komt toch niet alleen klaar dmv stimulatie van de clitoris? Dus het is niet zo dat je per se voorover op je doos hoeft te zitten lijkt me.

Sonja schreef:
doerakje schreef:

De meeste mannen hebben toch niet zoveel fantasie, die willen eerst beeldmateriaal. :))

unicorn_kiss schreef:
Waarschijnlijk ben je gewoon heel gevoelig daaronder, de ene vrouw heeft gewoon minder nodig om klaar te komen dan de andere.. Lady Gaga hoeft naar eigen zeggen maar aan seks te denken :=

Tsja, naar eigen zeggen zegt voor mij alweer genoeg... :+

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 21:19

Haha! Ik zie het topic op de voorpagina en ik denk gelijk: Hehe! Eindelijk iemand die erover begint! :D na al tig jaar bokken! _O-

Want ja hoor dat kan! :oo

Weet ik uit ervaring! ('t was wel heul lang geleden, toen Jeddah (ik niet paard) nog een heul jonge Jeddah was ;) )

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 21:23

Ingmar_ schreef:
Al een paar keer gehad! :oo

Dit doet me denken aan dat topic over een varkentje die wat achterliet in de vacht van een paard :+

Om de vraag van de TS te beantwoorden: nog nooit meegemaakt, maar je hebt wel mensen die hun paard echt 'berijden' waarbij ze een nogal suggestieve blik hebben, dus misschien ben je niet de enige ;)

Overigens geef ik als iemand de deze vraag stelt standaard het antwoord dat als het zo was, ik wel meer dan 1 paard zou hebben :D