Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sonja schreef:Angelita schreef:Dames: klaar komen, seks en mastruberen doen we allemaal, daar hoeft niet zo preuts over worden gedaan. En dat dat dan blijkbaar ook tijdens het paardrijden kan gebeuren: so what?
Nou, als vrouw maar ook als ruiter en instructrice vraag ik me eerlijk gezegd toch af HOE de topicstartster dan in hemelsnaam op d'r paard heeft gezeten. (of hoe ze gebouwd is) De gemiddelde vrouw komt toch klaar dmv stimuleren van de clitoris, en daar zit je niet op
Sonja schreef:Angelita schreef:Dames: klaar komen, seks en mastruberen doen we allemaal, daar hoeft niet zo preuts over worden gedaan. En dat dat dan blijkbaar ook tijdens het paardrijden kan gebeuren: so what?
Nou, als vrouw maar ook als ruiter en instructrice vraag ik me eerlijk gezegd toch af HOE de topicstartster dan in hemelsnaam op d'r paard heeft gezeten. (of hoe ze gebouwd is) De gemiddelde vrouw komt toch klaar dmv stimuleren van de clitoris, en daar zit je niet op
Ijsvogel schreef:hahaha ik wist wel dat ik ook deze antwoorden zou krijgen.
Tja, misschien zat ik een beetje raar op het bontje ik weet het ook niet.
Toch is dit geen grapje. Ik rij al paard vanaf mijn 9de en heel vaak zadelloos en nog nooit gebeurd. Alleen kan ik me nu voor het eerst helemaal los laten en dan krijg je dit. Lekker dan... heb ik weer.
Sonja schreef:doerakje schreef:Ik wacht op een mannelijke reactie in dit topic
De gemiddelde vent die dit leest heeft geen hand meer vrij om te typen ben ik bang.
unicorn_kiss schreef:Waarschijnlijk ben je gewoon heel gevoelig daaronder, de ene vrouw heeft gewoon minder nodig om klaar te komen dan de andere.. Lady Gaga hoeft naar eigen zeggen maar aan seks te denken
Ingmar_ schreef:Al een paar keer gehad!