Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Joyce schreef:Er zijn hier op bokt genoeg mensen die het ook hebben meegemaakt,maar hoe gaan jullie hier nu mee om?
Morgen is het een half jaar geleden dat Dribbel overleed, maar voor mijn gevoel is het gister nog gebeurt.
Ik kan het gewoon echt niet accepteren.
Na het overlijden van Dribbel ben ik wel vrij snel weer opzoek gegaan naar een andere pony, waar ik echt totaal geen spijt van heb, ben blij met Veerle, maar toch blijft het missen van Dribbel elke dag en het lijkt alsof het alleen maar erger word.
Toen hij overleed dacht ik, 'was het maar een half jaartje verder, dan gaat het vast allemaal wel weer' .. Maar nu is het dat half jaar verder, en het voelt nog steeds hetzelfde..Dat weet je ergens ook wel, maar toch..
Steeds weer de verwijten naar mezelf toe, en de vraag Waarom?
De woorden 'wat als ik' die blijven maar..
Hij was ook nog veelste jong, wat het nog moeilijker maakt om te kunnen begrijpen dat hij er niet meer is.
Ik mis hem vreselijken het is voor mn gevoel ook echt nog niet zo'n poos geleden.. Maar voor iedereen om je heen wel en dan lijkt het soms alsof het raar gevonden word, dat je het er nu nog moeilijk mee hebt. Daarbij is Veerle er nu en lijkt het ook of er gedacht word, dat ik dribbel dan toch wel niet meer zal missen..
Krijg zelfs opmerkingen dat ik nu wel heel blij moet zijn, dat ik een grote pony heb. Als ik dan vertel dat als het aan mij had gelegen, Dribbel er nog was geweest, staan ze je met open mond aan te kijken...
Dribs, ik mis je