Pony opgehaald

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 11:58

Gooide er hier iemand op bokt niet hoge ogen met een aparte kruising Fries x nog wat in ponymaat? Misschien wil ze deze springer er wel bij Haha!

Wel weer heel beeldend geschreven, ik zag het zo voor me *LOL*

En, geloof het of niet, bonte Tinkers zijn meer waard dan zwarte dus misschien toch maar die waterstofperoxide!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 12:03

Sjuimpje"]
[quote="Maya schreef:
Nou, t is weer eens wat anders he? Wel een heel leuk verhaal zo geschreven, en is je vader al wat gekalmeerd, is hij er al wat gelukkiger mee?

Nu,
het ging goed, tot Lovely gisteravond hem complimenteerde met zo'n leuke pony Extreme duivel Haha!
[/quote]

Ja nou ja, het is natuurlijk ook een klein paardje Haha!. Je weet maar nooit hoeveel die nog groeit en een paar hoge ijzers wellicht??

cojo79

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 12:34

Dat lijkt me ook wel schrikken.
Verwacht je een paard staat er een "onderkruipsel" in de wei.
Heeft je vader je minnie fries al niet lang meer gezien??
Anders had hij toch wel geweten dat ie klein is gebleven.

Misschien krijgt ie nog wel een mega groei spurt!!

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 14:18

Wat een verhaal, ik ben ontzettend benieuwd naar foto's van die Friese pony Tong uitsteken

Vraagje , want ik gooi ze allemaal door elkaar denk ik. Maar die Fries die je nu hebt naar huis gehaald is NIET die Fries die per accident een productje was uit moeder en zoon? (want dat was een hengst/ruin, of niet Verward )

Enig idee waarom ze zo klein is gebleven?

Ik hoor het binnekort al op bokt, heb je de verkeerde meegenomen *LOL*
Zit er nou lekker iemand anders met een Fries van 1.70 terwijl hij denkt dat het z'n Fell is ... (zal wel van het goede voer komen Schijnheilig )

Snel foto's maken hoor, ben heel erg benieuwd. Knipoog

sHaKiEjLaVeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 19:38

hahah leuk verhaal ( niet zow voor jou maarjah ) toch veel plezier met je PONY'TJE *LOL*

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 20:07

Die Sjuim! Wat een bak!
Als je er toch echt niet oppast mag je mij bellen, dan kunnen we lachen! Ik ben iets kleiner en bovendien aan een beestje van 1.57 mét springzadel gewend. Enige probleem is dat ik op hem telkens het idee heb dat ik m'n veiligheidsriem om moet doen als ik naar het bos ga... *LOL*
Loo: dit is wel het meest verschrikkelijke inteeltproduct dat Sjuim op haar naam heeft staan, maar hij's fijn toch? Eh, zij dus!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 16:57

Geweldig verhaal dit! En als ik de ruimte had gehad, had je d'r mogen brengen hoor!

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 19:12

Lovely schreef:
Vind je het heel erg als ik tijdens het lezen van je bericht wel een paar keer moest lachen *LOL*.
Te koop:
Talentvolle springpony D-maat, kleur zwart, afstamming Mennelt x Aagje; geen hond die denkt dat het een Fries is natuurlijk. Als je het behang afscheert, zie je het niet eens meer Haha!.
Verder klinkt ze wel pico bello in orde!

In het equipe sgw liep ook een paar jaar terug een halve fries.
Kop van de advertentie:
Fries met EK potentie Nerd