blunderpraat

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 13:35

Pogen een ongezadelde tinker op te klauteren, halverwege blijven hangen bij gebrek aan lenigheid (spartelend en wel) en uiteindelijk aan je broek er overheen getrokken worden door je instructeur. Als ik er nu aan denk schaam ik me weer rot. Ter verduidelijking, dit was zo'n twee jaar geleden...

MarLottie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-03 14:56

hihihihih

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 18:31

Citaat:
een gigantische bok, haha, NOT. een heel klein banketstaaflig bokje *LOL*
die actie hadden we echt moeten filmen. Haha!

ff denken...

ik duwde een volle kruiwagen onder de draad door. stap zelf over de draad heen, blijf met m'n spoor aan de draad hangen een kets zo met m'n gezicht midden in de kruiwagen.

dat was een supermega BOK jah Boos!:(
Knipoog;)
maar dat van die kruiwagen had ik dus echt wel willen zien he????

MarLottie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-03 13:20

hihihihihihih lol

Ode

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 14:46

hahaha dit is echt leuk om te lezen!

ik ging mijn jaarling hengst los gooien in de los gooi bak.maar de bak is af gezet met schrikdraad. naast de bak ligt het land waar paarden op stonden.ik sta daar te prutsen met dat schrik draad om zelf geen schok te krijgen en yetro stond ook zijn hoofd hoog te houden om geen schok te krijgen.toen zag yetro op eens dat er allemaal leuke paardjes aan de andere kant van het draad stonden. hij draait zich om en trekt mij mee.....ik nog half prutsend met dat schrikdraad om geen schok te krijgen. draai ik me om val op de grond en yetro zet het op een rennen!ik laat niet los ik laat niet los is alles wat ik dacht.maar yetro rende mooi door.ik schreeuwde keihard YETRO!! gaat ie stil staan en vaag naar achter kijken zo van:'riep je?'.

toen ik eenmaal stond moest ik wel lachen.gelukkig had niemand het gezien! maar eenmaal 5 min. later verging me het lachen.mijn handen brande als de hel!zow wat doet dat zeer zeg.

maar ik heb hem niet los gelaten Lachen

dell_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 16:54

Echt een leuk topic!
Ik had een keer tijdens een buitenrit dat we in rengalop zaten. Ging allemaal super todat dat beest 180 graden draaide maar ik nog rechtdoor ging. Ik lande trouwens op me hurken. Maar het zag er heel stom uit.

Ook een paard had op m'n tenen gestaan..Ik maak een heel stom dansje met bijbehorende geluiden. Staat er iemand te kijken en die vraagt: Heb je het koud?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 17:22

Vorige week in het bos nog. 's Avonds nog effe een rondje Holterberg. Ben ik lekker aan het galopperen op een breed zandpad. Op het fietspad erlangs komen twee fietsers aan. Alles breed genoeg om door te rijden en niet te gaan stappen (wat ik normaal gesproken eigenlijk altijd doe). Voorste fietser maakt oogcontact, dus aardig als ik ben Haha! zeg ik "Hallo" tijdens het langsgalopperen. Mijn paardje, western getraind, verstaat duidelijk "Ho" en staat in 1 klap stil. Dus ik bijna voorover eraf..... *LOL*

In een springparcours, driesprong. Paard wil weigeren voor de eerste, ik voelde 'm uitbreken. Opsluiten, tikkie op de schouder erbij en hij springt, komt uiteraard niet goed voor de tweede, neemt een noodsprong, ik zonder beugels, geef toch nog flink been voor de derde, paard maakt een noodstop, ik vlieg er voorover af, hou m'n teugels vast en land met het hoofdstel naast me op de grond Haha!

Ook wel eens van Milena afgepleurd omdat ik aan iemand anders been (die ook te paard zat) hing te trekken om die van z'n paard af te krijgen. Ik hield het been trouwens wel keurig vast toen ik van Mileen donderde. Had beter het been los kunnen laten en Mileen onder me kunnen houden want ik was bont en blauw Haha!

Zo lopen te ouweh**ren dat ik met een keurig gepoetst paard bij de bak aankom en er daar achter kom dat ik vergeten ben op te zadelen Haha! (uiteraard stug volgehouden dat ik zonder zadel wilde rijden *LOL* )

Op buitenrit m'n paard niet kunnen houden (lang geleden) en 'm richting een hekwerk om een weiland heen trekken om te remmen, maar die idioot zette aan en sprong er keurig overheen. Alleen ben ik geen springheld, dus terugspringen was geen optie. Hekken zaten op slot, dus paard afgezadeld, gewoon in de wei laten staan en naar de boer gewandeld (die me vreselijk uitgelachen heeft) Haha! Is twintig jaar geleden en ik schaam me nog steeds Haha!

Pfffffffff da's wel effe genoeg hoor, dit is heeeeeel slecht voor m'n reputatie *LOL*

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 19:19

Die eerste en laatste van Sonja, meesterlijk gewoon *LOL*

Hier op stal had afgelopen zaterdag ook nog iemand een leuke, hij kwam terug van een ritje met de kar en gaat zijn paard uitspannen. Zijn vrouw zat ondertussen nog op de bok. Wat doet die sufferd, maakt eerst de leidsels los... En zijn anders oh zo brave paard besloot om even een wandeling te gaan maken, vrouw gillen op de bok wat ook al niet echt bevorderlijk werkte, dus het paard ging zonder leidsels met kar+vrouw heel mooi showend in draf over het erf heen Haha!
Gelukkig liet het paard zit zo pakken, anders had het wel eens anders af kunnen lopen...

Ook ben ik een keer vergeten Jordy vast te zetten. Ik loop de zadelkamer in op mijn zadel en hoofdstel weg te hangen, staat hij ineens achter me in de zadelkamer.... Door een deurtje heengekomen waar hij zich echt tussendoor moet proppen, hij wou toch eens zelf zien waar ik nou die snoepjes bewaarde Tong uitsteken
Hij moest er wel achteruit weer uit, deed hij gelukkig in 1x, brave pony Lachen

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 20:22

mijn pony gaat wel es liggen zomaar in eens, ik had net gezegd dat hij het eigenlijk nooit meer deed en vanochtend HOPPA hij lag weer (kbedoel met zadel op en het maakt hem nietuit of ik erop zit of niet)

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 20:50

Ja hij ging ineen sweer liggen he sohpie dat was weer een lekkere actie.

Ik heb trouwens een heerlijke gehad met een demonstratie van de carroucel hehe, ik ging een bos bloemen geven, schrikt mn pony van die bloemen maar hij gaat niet rennen maar rondjes draaien hehe en toen lag ik er naast vol voor het publiek, gelukkig kan ik er wle om lachen hoor Lachen

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 20:58

jahahaha!!! dat was zo'n ontzettend mooie actie anique. er waren echt veel mensen. maar gelukkig viel je er niet zo snel af, we hebben nog wat actie kunnen zien Tong uitsteken

HeleennAnton

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 10:48

Ik ging laatst zonder zadel een buiteritjemaken, schrikt mijn pony van een lig-fiets , mijn pony draait zich om op zijn achter benen en ik kletter vlak voor die lig fiets eraf *LOL*, die kerel zit mij heel vreemd aan te kijken en ik schaamde me dood!!! Bloos Boos!

Zazoutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 11:32

whaha ik lig echt in een deuk hier..

nou hier komt mijn blunder Haha!
Zazou was altijd heel erg fris van de winter. dus tijdens de les had ze weer een gekke bui en bokken bokken bokken. maar.. ik bleef zitten Haha! (gelukkig) nou na de lesw uitgestapt zonder zadel. en ik zei heel blij: "yes ik ben gewoon niet gevallen". nou dus ik wil erop springen.. en jahor. ik spring te hard. en ik lig aan de andere kant weer op de grond Bloos en Zazou stond echt zo te kijken. ze lachte me gewoon uit(en die mensen aan de bak ook). ik werd echt vuurrood en iedereen had de slappe lach. nou toen ging ik ook wel lachen Haha!

ook weleens gehad.. ging ik met Lydia (avanti op bokt) buitenrijden. nou dus wij in de Gorze een " hindernisje" gemaakt. ik rijd er op af en ja hor. Bunny weigert en maakt een gekke beweging. Zadel zat bijna op dr buik. en toen ging ze nog draven ook. waardooor het zadel nog schever ging. maarja met een scheef zadel kan je natuurlijk niet meer recht gaan zitten dus ik viel op de grond. en wat doet Lydia.. DIE MAAKT EEN FOTO!!! zit ik daar op de grond Party!! haha k heb me echt doodgelachen. ook toen ik die foto zag!