Hoe beschouw jij je (verzorg) Paard/Pony?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ugene2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 08:59

Nemo is voor mij mijn beste vriend Lovers , maar wel zo dat ik nog wel de baas ben over hem *LOL*

ebbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 12:15

huuh das makkelijk tessa is mijn goeie vriendinnetje,mijn maatje Lovers
en sound is mijn oma Tong uitsteken omdat ze al zo oud is,neehoor zij is ook mijn grote vriendin,en dan heb ik ook nog wel gewone mensenvriendinnen hoor Lachen

_DuN_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-03 16:06

nog meer?

salinero

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 19:18

Ik heb net een nieuwe verzorgpony, nou je, PONY. Een enorm Belgisch trekpaard! Lovers Ik weet nu al dat we goede maatjes worden!

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 19:28

Ik zie mijn pony als een uitdaging, mijn doel is om en vriendjes en de baas over hem te zijn.

_DuN_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-03 23:00

belgische trekpaarden vink altijd mooi om te zien, lekker ouderwets! jammer genoeg zie ik ze zelden

Joyce1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 23:46

Omdat ik bij een handelaar rij hecht ik me niet echt aan de pony s die er zijn. Wel iets natuurlijk, maar niet suuuuper.. Sara is een jaarling die voor altijd blijft daar. Die zie ik echt als me vriendinnetje, ze komt ook altijd ff knuffelen en stoeien... Das echt me maatje Lovers

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 16:50

De paardjes zijn voor mij maatjes, en appie is m'n beste vriendin, als paard.

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 17:18

als slaaf:P neej hoor haha als vriendjuh!!

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 19:24

Morespeed is mijn allerbeste vriend. Ik ben echt helemaal op hem. Ik denk zelfs dat ik niet verliefder kan zijn dan op een echt vriendje. Hij is voor mij de allermooiste en liefste en ik zou niet weten wat ik zonder hem moet. (of klink ik nu heel erg als een penny-meisje??)

_DuN_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-03 19:29

haha nee juh iedereen heb zo zijn manieren Knipoog

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 14:44

Ik zie Fayette als..... denk, denk........kraak, denk, denk........ Sjips, lastige vraag zeg Verward
Ik denk dat ik haar voornamelijk zie als mijn maatje, mijn paardenvriendinnetje. Ik verwacht van haar absoluut geen sportprestaties. Ik wil gewoon lekker met haar rijden, knuffelen en lol beleven. Mijn motto: Kom niet aan mijn paard want dan kom je aan mij!!! }>
En eigenlijk is ze ook een soort van proefkonijn... euhm pardon, proefveulen geweest. Ik had zelf wel het idee dat ik stevig genoeg in mijn schoenen stond om een veulen op te voeden maar dat moet je eerst ook bewijzen. En ik kan gelukkig zeggen met goed resultaat (vind ik zelf dan he Haha! ) dus laat die kleine kinderkoters nu ook maar komen! Als mamma een stronteigenwijze pittige Tinkerveulen kan opvoeden dan moeten mijn kinderen ook niet een al te groot probleem zijn }> Maar voorlopig nog even niet Haha!

RockyLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 16:15

XveraX schreef:
Nemo is voor mij mijn beste vriend Lovers , maar wel zo dat ik nog wel de baas ben over hem *LOL*

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 18:39

Tancreda was mijn beste vriendinnetje, mijn maatje, mijn steun en toeverlaat Lovers En mijn vrije tijd en vrije uurtjes Lachen

Genderose is mijn maatje, en 'mijn' paardje. En ook mijn vrije tijd Lachen

appie_rulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 18:06

mijn ruin en mijn jaarling hengst zijn echt absoluut mijn kinderen!!! Haha!
en mijn hengst en andere jaarling hengst zijn mijn maatjes...

ze zijn in elk geval allemaal mijn grote steun en toeverlaat...
en gaan bij mij ook voor alles en iedereen, DUS OOK VOOR MIJN VRIEND.

alleen mijn moeder en mijn broertje hebben een streepje voor op hun... Knipoog
laat ik het zo zeggen, degenen die aan mijn paarden komen zijn ten dode opgeschreven!!!!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 18:16

Fie is m'n maatje, m'n vriendinnetje en een beetje m'n kind. Ze hoort bij m'n leven, met haar leuke en minder leuke dingen en dagen.

Ik heb er net zo veel plezier in om haar in het land te zien genieten als wanneer ik een winstpunt haal.
Ook vind het heerlijk om gewoon lekker met haar bezig te zijn. Ik kan ook genieten van rijden hoor, maar rijden is niet alles waar het om draait bij het hebben van mijn paardje.

co2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 19:02

Kyra is mijn maatje Lovers
Skippy is mijn leerpony Nerd
Arco is mijn topper!!! Pling Schijnheilig

_DuN_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-03 12:05

Haha!

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 12:18

Cerutti: mijn grote vriend, zonnetje (he brings a smile on my face) en leermeester
Whicky: mijn kleine mutsie
Handy: vriendje, zorgenpaardje
Iwan: grote beer, waar ik altijd om moet lachen
Chester: aangenomen paardje, rare kwibus

spoekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 15:04

Ik zie forrest al mijn allerbeste knuffel vriend, en Evelien als mijn vriendin....Luuts beschouw ik als een lieverd maar waar ik toch voor moet oppassen omdat hij af en toe raar is en naar je trapt ofzo, ik vind hem neit echt eng maar ik pas toch wel een beetje op maar ik zie hem wel als een knuffelbeer (mijn vriendin springt erop als hij helemaal los in de wei staat en gaat dan achterstevoren zitten enz. en dan is hij echt super maar soms dan....) En lucas zie ik als mijn vriend maar die wel van zijn zus is dus daarom is er toch een soort barricade tussen ons (ik ben met forrest gewoon veel closer)

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 15:52

Ik zie Femke als mijn beste vriendin ik vertel haar alles. Venissa zie ik als kweet niet als me kindje zegma...Haha!

Vinessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 18:53

salinero schreef:
Ik heb net een nieuwe verzorgpony, nou je, PONY. Een enorm Belgisch trekpaard! Lovers Ik weet nu al dat we goede maatjes worden!

Nou zeker dat je daaraan veel plezier aan gaat beleven! Mijn lieve verzorg Belg Vinessa staat nu al drie weken bij de hengst en ik begin haar nu al behoorlijk te missen. Het is gewoon m'n maatje en een knuffeldoos. Lovers

Ik mis gewoon het rijden met haar en haar aanwezigheid. Hopelijk komt ze snel weer terug!

ps. Venissa en Vinessa, waar zie ik daar verband tussen ???? Tong uitsteken

Marinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 19:01

Diesel is gewoon mijn allerbeste vriendje Lovers ik wil plezier hebben MET hem, en niet dat ik de enige ben die plezier heeft en hij niet. Maar als ie vervelend is krijgt ie een tik, want dan heeft alleen hij plezier Tong uitsteken En na een tik ist weer helemaal goed, hebben we weer samen plezier Knipoog

Tin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 19:08

Tiko is mijn bijrijdpony en ik zie hem gewoon als een vriend zeg maar..
Als ik tiko moet doen dan begroet ik hem en geef ik hem een knuffel en daarna gaan we fijn rijden en poetsen en hij is altijd heel erg braaf Lachen

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 16:21

Pasha............................* zucht , smelt *

Pasha is mijn Schatje, mijn GRote Vriendin, mijn Alles zoals het gedichtje zegt:

Liever alles verliezen en jou hebben dan
Alles hebben en jou verliezen ;:+: