*zucht* TE verliefd op een onbereikbaar paard...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 11:48

Het heeft ook volgens mij niet zoveel met ontevredenheid over je eigen paarden te maken dat je weleens spontaan verliefd kan worden op een ander paard. Zelfs mensen die een gelukkig huwelijk hebben worden nog wel eens verliefd op een ander....

Mijn eerste paard Soliste en de bruine merrie die ik noemde (Kaminka) zijn beiden wat kwaliteiten betreft betere paarden dan Toon (de vosruin in kwestie), maar dat heeft er dus ook niks mee te maken...

Gevoel is een raar iets...

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-03 12:05

Mieke schreef:
Gevoel is een raar iets...

Helemaal mee eens! Lovers

Trea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 12:49

Sypheron schreef:
Even wat pics:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit is dus TLO Lachen
He dat is ook toevallig ik was ook op die keuring in Didam en die voorbrenger Cornee dat is een hele goede vriend van mij. Wij hadden twee paarden bij ons een merrie met veulen die voor keur ging (is dat helaas op een paar puntjes na niet geworden) en een ruin die ging voor ster (en dat heeft hij ook gekregen). Ook heb ik deze merrie gezien en geaaid echt zonder te overdrijven een plaatje.
Gr Trea

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-03 13:48

Dankjewel Trea! Haha!

Lientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 15:41

Ik ken dat gevoel, ik ben verliefd op het paard van mijn ex- vriend en die staat nu te koop, ik heb er altijd mee gesprongen en hem terug met een gewoon bit leren springen. Ik heb er veel tijd en moeite ingestoken en nu word mijn schat verkocht Verdrietig . Ik kan hem ook niet kopen.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 16:57

Ik lees vaker zulke topics van je. Ik snap het opzich wel maar toch zoals vaker gezegd wordt kom je ondankbaar over..imo, niet l*llig bedoelt ofzo hoor!
Verder echt een zeer chique kleur heeft ze!!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-03 18:12

orionneke schreef:
Ik lees vaker zulke topics van je. Ik snap het opzich wel maar toch zoals vaker gezegd wordt kom je ondankbaar over..imo, niet l*llig bedoelt ofzo hoor!

Nou ik ben echt niet ondankbaar hoor! *LOL*

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:54

Heb ik ook weleens, vandaag op Nijmegen geweest: echt ongelooflijk onbereikbaar verliefd geworden op Salinero en Lingh enzo...kan ik ook niet betalen... Knipoog

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-03 10:48

Grinnik, nou Suuz die paarden hoef ik dus NIET. *LOL* Ben ik nu alweer ondankbaar? Tong uitsteken

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 10:54

Ach ja ik ken dat wel, je blijft toch dromen. ..Ik was vroeger echt verliefd op een paard en ik reed ook graag op haar bij een boer. Toen werd ze opeens verkocht, voor 5000 gulden, dat had ik gewoon niet
Ik weet nu niet eens meer of ze echt zo mooi was maar ik vond haar super en heb, heel stom, geen foto's van haar.

Nu heb ik Joris en die is mijn nummer 1, maar toch, als ik haar terug zou vinden.....

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 11:49

orionneke schreef:

Ik zie geen correlatie tussen het leuk vinden van een ander paard anders dan je eigen paard(-en).

Ik vind een ander meisje ook wel eens leuk en dan kan ik ook wel eens gedachtes hebben van, jeetje als ik vrijgezel was had ik het wel geweten.
Ik kan haar ook niet erbij nemen, want het geld heb ik er niet voor (lees: dat kan niet want dat werkt niet). Wil niet zeggen dat ik meer of minder blij ben met Napoleon.

Oke misschien een beetje gekke vergelijking, maar toch. Ik bedoel te zeggen dat je die twee ook los van elkaar kunt zien. Je kan niet altijd alles vinden in 1 paard 1 persoon 1 oplossing ect. Ergo jujist meerdere zaken bij elkaar kunnen het geheel complementeren. Dus wellicht ontbreekt er nog wel een puzzel bij Jurga!