JoyCiej007 schreef:Ze blijft helaas bij haar standpunt, ik heb cadeaus en korting gehad, enige oplossing die zij bied is dat ik het flesje kan retourneren op mijn eigen kosten,
En als ze nog zo'n beschuldiging hoort, (dat dit niet kan en grenst aan oplichterij) dan houd het voor haar hier op. En ze blijft ook bij haar standpunt dat het flesje duidelijk niet gebruikt is.... Nou dan kijkt ze maar eens goed naar de foto's.
Nouja zeg?
ik wil hier even 1 korte reactie op geven, terwijl we bezig waren en ik nog niet eens de kans heb gekregen om te antwoorden werd dit topic al geopend,
ik heb een oplossing aangedragen die conform de wetgeving en mijn algemene voorwaarden klopt, door akkoord te gaan met de bestelling is zij ook akkoord gegaan met de algemene voorwaarden (dat moet ook duidelijk aangevinkt worden) en daarin staat duidelijk dat retour sturen van producten de kosten voor eigen rekening zijn.
door een computer crash kon ik de bestelling niet tijdig afhandelen zoals dat normaal gesproken wel gebeurd, als compensatie heeft ze een vliegenmasker ter waarde van €5,- gekregen omdat ik het erg vervelend vond dat het zo lang duurde.
ik word hier zwart gemaakt en negatief neergezet voor het hele forum terwijl ik niet de kans heb gekregen om een oplossing aan te dragen, ik heb een oplossing gegeven en houd er niet van vals beschuldigt te worden, en als word doorgegaan met procedures kan ik er ook wijzen dat de ts er nu mee bezig is smaad te plegen, en dat is strafbaar.
er is een oplossing geboden die volgens de algemene voorwaarden helemaal correct is.