Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
uudje schreef:Maar goed dat Kobalt geen merrie is, voor je het weet heb je een hangbuik fjord er bij hihi, sorry.
Maar misschien kun je eens groene zeep proberen, niet de vloeibare, maar die uit een pot een flinke lik groenezeep in de manen doen en goed inmasseren en uitspoelen met warm water, met koud water krijg je het er niet uit.

itsmi schreef:uudje schreef:Maar goed dat [***] geen merrie is, voor je het weet heb je een hangbuik fjord er bij hihi, sorry.
Maar misschien kun je eens groene zeep proberen, niet de vloeibare, maar die uit een pot een flinke lik groenezeep in de manen doen en goed inmasseren en uitspoelen met warm water, met koud water krijg je het er niet uit.
Denk niet dat er iets levensvatbaars uitkomt

suze_ schreef:Kimmm varkentje vindt Kootje zeker leuk ja, maar hij probeert ieder paard wat ie ziet geloof ik
Ik snap nu ook waarom ie zo voldaan languit in het stro lag vanavond erna
( vraag me niet hoe ik dat weet xD )
*

::D 

Maar ff serieus (als dat lukt met dit onderwerp)...
Ik zat te denken aan zo'n vlekkenverwijderaar spray voor paarden, dat is net zoiets als anti klit (maar anti klit verwijdert geen vlekken !). Maar zo'n spuitbus gaat wel hard als je dat elke dag moet gebruiken en goedkoop is anders...
Maar je kunt 't ook wel verdunnen met water zodat je meer hebt want t'is behoorlijk sterk spul meestal. En anders shampoo of driehoekzeep (groene vloeibare zeep, werkt super en is huidvriendelijk), maarja dat gaat ook niet altijd als het koud is. Je hebt ook nog droogshampoo van de gewone drogist (etos heeft het) dat is zo'n ouderwetse blauw-witte poederspray, ruikt niet zo lekker. Maar ik vrees dat daarvan resten in de vacht blijven zitten wat gaat jeuken...
En ik denk dat dat ook niet heel grondig werkt. Nouja, veel succes met dit ranzige klusje, blij dat ik niet zo'n oversekst zwijn hier rond heb lopen !
suze_ schreef:Ja Mizora daar lijkt het ook beetje op
Jij weet er wel veel van