verder zit het er erg leuk en goed uit!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Anoniem schreef:ik vind de thiedeman te strak zitten, je dochter rijdt 'letterlijk' op de thiedeman (dat kan je zien ,als je goed kijkt ,op de fotos van hierboven ) ik zou de thiemand dus op het eerste gaatje, vanaf het bit, vast maken.
! Als die thiedeman jouw dochtertje wat meer vertrouwen geeft, dan zou ik dat in dit geval inderdaad lekker doen
, maar zo te zien geniet ze er wel volop van, veel succes en plezier! hyppolyte schreef:Hey, ik heb je topic toen ook gelezen, vind het heel knap dat je dochtertje überhaupt nog op een pony durft te stappen. Die big smile is wel big mega huge! Als die thiedeman jouw dochtertje wat meer vertrouwen geeft, dan zou ik dat in dit geval inderdaad lekker doen
, maar zo te zien geniet ze er wel volop van, veel succes en plezier!
leuk is die big smile van haar he?
trustHim schreef:respect voor je dochter maar ook voor jou! Lijkt me niet heel makkelijk om je dochter na zo'n ongeluk weer op een pony te laten. thiedeman is in dit geval prima
. Vind het van jou ook knap dat je het haar wel toestaat, ondanks jouw angst
. Heeft ze er trouwens ook niets aan overgehouden, ze heeft nogal een klapper gemaakt toen
.
, als het maar niet omslaat in angst. Wel goed dat je elk jaar op controle moet komen, dat lijkt me wel een fijne gedachte, als er dan iets is dan loop je er tenminste geen jaren mee rond. Wel balen van het duiken, mag dat echt nooit meer dan? nicole3939 schreef:[naam] schreef:ik vind de thiedeman te strak zitten, je dochter rijdt 'letterlijk' op de thiedeman (dat kan je zien ,als je goed kijkt ,op de fotos van hierboven ) ik zou de thiemand dus op het eerste gaatje, vanaf het bit, vast maken.
Hij zit echt niet strak, ze kan haar hoofd nog een heel eind omhoog doen.
Als hij echt strak zat, moet de pony veel meer naar beneden lopen.
Zelfs krijg ik opmerkingen dat we er nog een paar gaatjes bij moeten maken,
omdat ze dan meer ""aan de teugel" of neerwaarts zal lopen. Dit vind ik echter niet nodig, omdat ik vind dat "aan de teugel rijden"nog helemaal niet belangrijk is voor mijn dochter.
Als ze zover is dat dat aan de orde is, gaat de Thiedeman eraf, en mag ze het op de goede manier leren.
Dus sorry, ben het niet met je eens.
princessleia schreef:bij ons op stal doen ze nog welleens een halsverlenger van elastiek over de schoft en achter de ellebogen tussende voorbenen naar t bit en uiteraard niet te strak
dit masseerd licht de pony over de rug