en dan heb je ineens 4 paarden????update

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ferretangel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 20:16

wow wat een verhaal,ik zou ten eerste mijn paardje nooit zomaar ergens alleen laten.
Dat doe je niet als je van 'm houdt,maar als ik het zo aanhoor twijfel ik of ze wel om hem geven...sommige mensen ook!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 20:45

Rare mensen zeg!
Eerst hun pony zomaar ergens anders laten staan en hem dan ook nog eens met stokken en zwepen proberen te vangen!?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 20:49

nou jaah, vaag zeg.

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 21:25

Leuke buren heb je Kim Haha!

Sommige mensen Lips are sealed

wodan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 22:11

Jeetje wat een verhaal zeg! dat kan zo uit een boek vandaan komen.
Gelukkig is het paardje weer waar het wezen moet en hopelijk zullen ze er beter op gaan passen, maar dat zal wel niet. Schijnheilig

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 23:17

Moest ik die pony zijn, ik zou snel terug op "verlof" komen bij jullie ... tenminste geen slaag van stokken en zwepen Boos!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 00:25

Jij maakt wel op hele originele wijze kennis met je dorpsgenoten, Kim Knipoog
Wie weet hoeveel aanwandelende pony's er nog langskomen ...

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 09:42

Nimber schreef:
Toen hioj bij Orbaldo in probeerde te gaan (maar daar heb ik wel dubbele draad) hebben zij ingegrepen ze waren bang dat die van ons door het lint ging met al dat gedoe.De pony vloog toen bij lot en hinke in en toen gingen ze dus 3 paarden in een hoek drijven met zwpen etc. Daar hebben ze wat van gezegd en toen zei die man dus ach hij staat hier wel best laat maar staan.....

ze hebben niet echt veel verstand van paarden he. Voor hetzelfde geld hadden ze inderdaad jouw paarden totaal over de kling gejaagd en door het draad heen met alle gevolgen van dien. Dat is niet erg slim.

en hoe wil je in hemelsnaam ook een paard vangen m.b.v. zijn vijand; de zweep? brokjes lijkt mij inderdaad ook logischer. Een paard zal echt niet komen als hij je niet vertrouwt en de zweep komt niet over als betrouwbaar.........