Of een Connemarapony? Die zijn ontzettend veelzijdig en komen goed mee in de sport.
x_Mliss
Geplaatst: 14-03-10 00:37
Je hoeft toch niet meteen een paard van 1,80 te kiezen? Er is ook een tusse weg.
Het bang zijn zit denk eerder tussen je oren.
Maar succes.
VosjeN
Geplaatst: 14-03-10 00:55
Hmm, ik weet niet of vader een paarden/pony-kenner is. Bij mij thuis zijn ze geen kenners, alles onder, ongeveer, een meter is 'pony', daarboven heet het 'paard'. Kan zoiets ook het geval zijn bij de vader van de TS?
verder veel plezier en succes met het overtuigen van je vader, en veel plezier met het zoeken van een leuk paardje/pony!
ano0uk
Geplaatst: 14-03-10 01:02
Als jij je niet fijn voelt op een paard. Waarom dan een paard kopen waar je je niet zeker op zal voelen. Er lopen vast wel paarden rond waarbij dat wel het geval is, maar je geeft zelf duidelijk aan dat je je beter voelt bij een pony.
Als je dan een paard neemt van rond de 158? Dan hebben jullie allebei een beetje je zin
Ik ben trouwens 20 jaar, 1,60 meter en heb een pony van 1,50! Gewoon omdat ik met hem de klik had, misschien wel de belangrijkste factor!
Ben ik de enige die een reactie van ts mist? Op haar profiel staat dat ze op zoek is naar een shetlander..?
Vraag me af waarom ts een pony/paard wil, op een shetlander ga je namelijk niet rijden... En neem aan dat vader een 'paard' wil dat dus groot genoeg is om wél op te rijden?
In ieder geval moet ts voor zichzelf duidelijk hebben wat ze met haar pony/paard wilt doen én waarom ze bang is voor paarden. Is het alleen de hoogte? Ik ken zat pony's die namelijk sterker zijn dan paarden. En een pony/paard zal áltijd sterker zijn dan een mens, of die nou 400kg of 600kg weegt.
Annnn
Geplaatst: 14-03-10 20:19
Ik zou een E-Pony nemen, vind ik eingelijk k een erg mooi maatje
xGuusje
Geplaatst: 14-03-10 20:56
Laat de voordelen van wat piezze heeft geschreven lezen aan je vader. En neem net zoals sommige andere zeggen een wat groter paard. Verder geef ik je groot gelijk, ik ben ook meer van de pony's Maar paarden vindt ik ook leuk.