Ti_Amo schreef:hahaha wat een leuk topic,
mijn vader ging eens mee om naar mij te kijken met rijden, er reden best veel mensen in de bak, opeens roept mijn vader
MANDY JE VERLIEST JE SPATLAP! (hij bedoelde dus strijklap!)
GENIAAAAAL!!!!
Wat een heerlijke opmerking van je vader 
Mijn vader is ook ontzettend penny als ik er zo bij nadenk, hij vind het heerlijk om mijn paard te aaien en vooral vol te stoppen met snoep. Rijden vind ie drie keer niks en bemoeit zich daar ook niet mee. Qua voer vraagt hij vaak welke dingen ze mag en wat goed voor haar is. Er hebben al heel wat soorten voedsel de revue gepasseerd: een weekje geleden moest ik nog uitleggen waarom een paard géén puddingbroodjes mag hebben
Zo ook in de ruiterwinkel, het ene na het andere ding komt tevoorschijn met de vraag: "Is dit niet fijn voor Whis?" (komt dan met peesjes gevoerd met bont etc. etc. aangelopen)
Maar hij vind mijn paard vooral leuk om haar gedrag. Whis is nogal een potentaat die af en toe op haar plek moet worden gezet. Maar doe ik dat in het bijzijn van mijn pa krijg ík op m'n lazer omdat het 'sjielugh' is als ik streng voor d'r ben "Ze doet toch helemaal niks?" "Nee pap, ze liep alleen maar dwars door me heen en ging daarbij op mijn voet staan"...