Ti_Amo schreef:MANDY JE VERLIEST JE SPATLAP! (hij bedoelde dus strijklap!)

Dit topic maakt mn dag weer goed.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ti_Amo schreef:hahaha wat een leuk topic,
mijn vader ging eens mee om naar mij te kijken met rijden, er reden best veel mensen in de bak, opeens roept mijn vader
MANDY JE VERLIEST JE SPATLAP! (hij bedoelde dus strijklap!)
Wat een heerlijke opmerking van je vader 
Zo ook in de ruiterwinkel, het ene na het andere ding komt tevoorschijn met de vraag: "Is dit niet fijn voor Whis?" (komt dan met peesjes gevoerd met bont etc. etc. aangelopen)
Maar hij vind mijn paard vooral leuk om haar gedrag. Whis is nogal een potentaat die af en toe op haar plek moet worden gezet. Maar doe ik dat in het bijzijn van mijn pa krijg ík op m'n lazer omdat het 'sjielugh' is als ik streng voor d'r ben "Ze doet toch helemaal niks?" "Nee pap, ze liep alleen maar dwars door me heen en ging daarbij op mijn voet staan"...

. Zo schattig, zo'n volwassen vent die daar staat te glunderen omdat ze heel braaf naar hem luistert (bij iets heel onbenulligs wat ze gewend is te doen), waarbij hij doet alsof ie dat wilde paard heeft getemd
.
. Was trouwens wel grappig, want hij heeft geen idee hoe hij zich gedragen moet bij die beesten, hij was een keertje mee toen mijn nichtje en neefje op de shet gingen rijden en toen was hij weer veeel te snel met zo'n 'dat doe ik wel even', dat kleine wurm ging totaal uit haar naad.
Toen heb ik maar even gezegd dat ie even niet in de buurt moest komen, vond die kleine niet leuk namelijk
.

mevrouw heeft er een handje van rollen in de grootste plas en houd niet van poetsen
mààr geen nieuwe spullen kopen en tsjaa als je iets nodig hebt pas.. ik heb nog een heel verlanglijstje
. Flame ( de kwpn'er) is bij mij geboren,Brandon ( de tinker ) is geïmporteerd uit Engeland. Toch schrijft hij nog steeds bij de foto's van Brandon, flame geïmporteerd uit engeland. Ja pap, zeer slim
.
En zo van die dingen haalt hij uit. Voor de rest maakt hij de gewoonlijke dingen. Een voorbeeld.
) HEE MARIS, DEZE IS HET HE! . Uhm nee pap. deze is het
!
.
)