Ze heeft absurd veel talent, maar geen geld om....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Angelique18

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 10:55

Pipo schreef:
Vreemde is, dat ik geen pb of enige reactie heb gekregen op mijn aanbod. Nu hoeft dat natuurlijk niet perse als ze het niet interessant vind. Maar ik begin me af te vragen hoe serieus dit topic is.

Bubbels was voor dta meisje toch al in contact gekomen met iemand anders (ben even de naam kwijt) in dit topic?

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 12:08

Wouter24 ofzo misschien? Maar goed, dan had ze Pipo even een pb'tje kunnen sturen in de trant van bedankt voor je aanbod maar er is al iets moois gevonden... Lachen

Angelique18

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 12:10

vikki schreef:
Wouter24 ofzo misschien? Maar goed, dan had ze Pipo even een pb'tje kunnen sturen in de trant van bedankt voor je aanbod maar er is al iets moois gevonden... Lachen

Tja misschien wel ja.
Ik weet t niet t was niet mijn topic

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 19:40

Jaren geleden in een paardenblad een interview gelezen met een 16-jarig meisje dat destijds aan de dressuurtop zat... (geen idee meer wie)
Daar staat ze dan op de foto, in d'r eigen gedraineerde buitenbak met verlichting, met haar dure sportpony, in haar op maat gemaakte leren laarzen. Op de achtergrond het stallencomplex, de Nissan Patrol en de luxe paardenvrachtwagen. In de weide naast de bak staan haar dure-bloedlijnen jaarling en driejarige in de trainingsmolen.

"Tja, paardrijden kan je nou eenmaal niet leren," zei ze toen men het had over zo jong al aan de top staan. "Dat moet je gewoon... hebben"

Ik schrijf het maar toe aan oogkleppen en puberteit, maar god zeg, ik kon haar destijds d'r nek wel omdraaien. Dat moet je ZEKER hebben - ouders die geld, tijd en zin hebben om je hobby op die manier te sponsoren, om je naar wedstrijden te rijden en al die dingen te kopen. Ze wist volgens mij niet half hoeveel van haar topruiter status voortkwam uit het feit dat ze al die dingen zomaar aangereikt kreeg.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 19:50

Ik ben al jaren terug gestopt me daar druk om te maken Arwenlune

Ik heb het niet gehad, heb het niet en zal het wel nooit krijgen ook, maar ik ben heel happy met mijn hobby. En ben er ook wel trots op dat wat ik heb bereikt ook helemaal aan mezelf te danken is.
Verder ben ik alleen maar blij voor dat soort mensen dat ze al die kansen hebben en hoop ik maar dat ze zelf ook inzien hoeveel geluk ze hebben Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 21:28

Er zit nu ook een meisje bij dat rabobank gebeuren die pas anderhalf jaar rijd, maar je komt inderdaad dus het verst met rijke uoders die een enorm goed paard kunnen betalen en je daar iedere dag privéles op krijgt. Da's jammergenoeg op veel vlakken van de paardensport zo Boos!