EXTRA KANKER IN HOOFD DORINE ERG SLECHT

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mause

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 23:07

Dorine, heel veel sterkte toegewenst, voor jou, maar ook alle mensen om jou heen, Peter in het bijzonder!

Je weet nooit hoe lang het leven nog duurt, dus probeer er tot het einde toe een feest van te maken, zodat jijzelf met een tevreden gevoel je leven kan afsluiten en je omgeving kan glimlachen bij alle mooie herinneringen!!

Ik ga een kaarsje voor je branden,

liefs, Maureen

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 23:08

Het gaat nu wel heel erg snel.

Geniet nog zoveel mogelijk van de mooie dingen en de goede dagen die je nog samen met Peter hebt.

Vicky_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 23:09

Ik vond dit echt verschrikkelijk nieuws, ben er stil van geworden, ik weet zelfs niet goed wat te typen... Ik wens je ongelooflijk veel sterkte en ook aan je man, waarom is het leven toch soms zo unfair vraag ik me nu af. Geniet ten volle van alles wat er nog komt !!

brechje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 23:11

wat vreselijk! Weet niet wat ik moet zeggen......wens je de komende tijd heel veel sterkte en maak er nog een mooie laatste tijd van! We leven met je mee
xx Caroline

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 23:14

Verdomme, wat is het leven toch oneerlijk! Boos! Jij verdient dit niet Ik weet niet veel meer te zeggen. Op dit moment zijn woorden als 'sterkte' niet genoeg, maar meer kan ik je niet bieden! Klinkt misschien hard, maar ik hoop dat je je 'laatste tijd' (verdorie wat klinkt dat K*T!) heel fijn doorbengt, samen met Peter, Cerise, en de rest van je familie en vrienden. En laat je ook nog eens op Bokt zien Lovers

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 23:15

Jeetje zeg... wat een nieuws Huilen
Heel veel sterkte, en ik wens je echt een goede tijd toe,
ook ik leef met je mee Ach gut

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 23:18

Lieve Dorine
Ik weet niet wat ik hier moet zeggen, alles is al gezegd. Ook al heb ik je nooit ontmoet, ik wil toch even kwijt dat ik je bewonder. Geniet van de tijd die je nog hebt...

mjet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 23:18

ik ken je niet.. heb je verhaal wel gevolgd maar wist nooit wat te zeggen.
nu val ik helemaal stil. wat een kracht heb je hier altijd op dit forum. dat kan toch niet zo maar weg gaan???
wat is eht toch oneerlijk.
heel veel sterkte pfff jee met alles wat je nog te wachten staat.
xx mjet

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 23:19

Jeetje, ik weet even niet wat ik opschrijven moet Boos!
In ieder geval wens ik je alle kracht en sterkte toe die jij en Peter en je famiie nodig hebben.

*knuffel*

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 23:19

Wat een afschuwelijk bericht.Ook ik ken je helemaal niet persoonlijk,maar heb toch het gevoel je wel te kennen.heel veel sterkte voor jou en iedereen die je erg nabij staat!

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 23:20

Op dit soort momenten zou ik zo graag iets zinvols willen zeggen, of in elk geval iets troostend, iets moois..

Sorry, het lukt me niet.
Heel veel sterkte, voor jou en de mensen om je heen. Je bent een geweldig voorbeeld voor mij, en vast ook vele anderen!

Fleda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 23:22

Jeetje wat een slecht nieuws....ik hoop voor je dat je nog heel erg geniet, van alles om je heen!

Von

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 23:25

Nee!
Dat is het enige wat mijn hoofd en mijn hart zeggen op dit moment.
Zou je sterkte willen wensen, maar je bent al zo sterk.
Zou je moed willen geven, maar moed heb je al zoveel.
Zou je liefde willen geven, maar ook die krijg je in overvloed.
Het enige wat rest je te geven is gezondheid, maar helaas dat kan ik niet.

Liefs Yvonne en Dorus

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 23:26

Tja... dit zijn van die momenten dat sterkte een erge understatement is.. Geniet van alles zolang het kan, It ain`t over till it`s over!! Heel veel kracht toegewents voor alles wat je te wachten staat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 23:27

Lieve Dorine, de momenten dat ik echt niks weet te zeggen zijn maar zeldzaam. Dit is zo'n moment dat ik echt niet weet hoe ik iets onder woorden moet brengen, echt niet.
Ik denk aan jullie!

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 23:27

Heel erg veel sterkte Dorine, voor jou maar ook voor Peter en alle andere mensen die je dierbaar zijn en voor wie jij dierbaar bent.

Misschien is het maar goed dat je het je ouders nog niet kunt vertellen. Voor jou moeilijk maar een terugreis ondernemen vanuit Portugal met zo'n verdriet is ook heel verschrikkelijk.
Ik was indertijd mijn vader heel erg dankbaar dat hij me had voorgelogen door de telefoon want ik had met geen mogelijkheid ala minute terug kunnen komen en had dan een verschrikkelijke tijd door moeten maken.

Geniet van je leven, gelukkig komt de zomer er aan, een prachtige tijd van het jaar die je hopelijk nog de kans geeft om van je paard, je man en al het andere wat het leven te bieden te genieten ondanks de pijn en het verdriet.

Angelique18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 23:28

Ondanks dat wij elkaar niet kennen, wil ik je vanaf deze kant ontzettend veel moed, kracht en doorzettings vermogen toewensen.
Helaas als ik dit zo allemaal lees is dat er altijd geweest maar begint het nu een beetje op te raken.
Te moeten horen dat je dood gaat is een van de verschrikkelijkste dingen die er zijn, inprinciepe leef je vanaf dat moment naar je afscheid toe.
Blijf wie je bent, dan ben je echt een geweldig persoon en zul je strax wanneer je niet meer bij degene bent van wie je zoveel houd herinnerd worden als een geweldig mens met ontzettend veel karakter, doorzettings vormogen maar vooral zullen ze je herinneren als iemand die de kracht had om altijd het positieve uit dingen te halen!

Je bent nog zo jong, en verdient dit gewoon niet, zoals niemand dit soort dingen verdient!...
Geniet van je man, geniet van elke dag die nu nog komen gaat en vergeet niet te leven alsof elke dag je laatste is!

Ik wens jou en je man ontzettend veel sterkte toe in deze verschrikkelijk moeilijke tijd! En ik hoop dat je ondanks dat het niet veel is toch steun kunt halen uit alle lieve berichtjes van iedereen hier in dit topic.

Heel veel liefs,

Angel

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 23:29

Cassidy schreef:
Lieve Dorine
Ik weet niet wat ik hier moet zeggen, alles is al gezegd. Ook al heb ik je nooit ontmoet, ik wil toch even kwijt dat ik je bewonder. Geniet van de tijd die je nog hebt...

ik ga helemaal met cassidy mee
heeeel veel sterkte de komende tijd!
voor jou, peter, en je familie leden
en houd je taai he! Ach gut

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 23:32

Er zijn geen woorden voor een zieke
van wie je weet: zij redt het niet
Je streelt haar wang, je ziet haar ogen,
je bent bevangen door verdriet.
Toch ben je dankbaar voor haar einde,
dat na zoveel moedig strijden kwam,
omdat het niet alleen haar leven,
maar ook haar lijden overnam...

Huilen

Jacksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 23:34

Wat ontzettend mooi Cody Verdrietig

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 23:35

Cody schreef:
Er zijn geen woorden voor een zieke
van wie je weet: zij redt het niet
Je streelt haar wang, je ziet haar ogen,
je bent bevangen door verdriet.
Toch ben je dankbaar voor haar einde,
dat na zoveel moedig strijden kwam,
omdat het niet alleen haar leven,
maar ook haar lijden overnam...

Huilen

Verdrietig Huilen Daar komen de tranen weer.... HEEL mooi Cody!! Huilen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 23:37

Cody, wat een toepasselijk gedicht...kan het hier ook niet droog houden..

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 23:37

Ik moet gewoon op dit bericht reageren, hier kan ik niet omheen. Mijn hoop voor jou is dat je nog heel veel tijd gegeven wordt, samen met je man en dierbaren om je heen, vrij van (nog meer) pijn.

horseless

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 23:38

Cody, heel mooi. Ik hou het hier ook niet meer droog...

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 23:41

Ik weet niet wat ik moet zeggen...net als iedereen hoop ik dat je nog heel lang kunt genieten. Veel sterkte!